Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Виробництво » 2020 » Жовтень » 15 » Баржа типу SLG №22 прийнята замовником - проект Кілійського суднобудівельно-судноремонтного заводу

Розміщення новин компаній

Баржа типу SLG №22 прийнята замовником - проект Кілійського суднобудівельно-судноремонтного заводу

14 жовтня 2020 року на Кілійському суднобудівельно-судноремонтному заводі відбулася офіційна здача замовнику новозбудованої баржі типу SLG №22.

«Україна має величезний потенціал у розвитку внутрішніх водних шляхів та зростанні річкової галузі в цілому. І дуже приємно, що незважаючи на пандемію та кризу, наші профільні підприємства продовжують розвиватися, використовувати вікно нових можливостей і досягати позитивних результатів у роботі. Один із таких прикладів – Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод, який сьогодні офіційно передав замовнику новозбудовану баржу. Радий, що нове керівництво Українського Дунайського пароплавства щодня докладає максимум зусиль, щоб і компанія, і галузь всебічно розвивалася», – зазначив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій.

Будівництво баржі здійснювалося з ліхтерів-донорів. Максимальна довжина баржі – 76,5 м, ширина – 11,0 м, висота борту – 3,9 м, осадка – 3,1 м, водотоннажність – 2 491,6 т. Баржа побудова у відповідності до сучасних стандартів, правил та норм суднобудування. У будівництві судна було задіяно 225 співробітників КСБСРЗ. Нова баржа буде перевозити генеральні та насипні вантажі по р. Дунай та на р. Дніпро. Вантажопідйомність судна – 2000 т.

«Ми дуже пишаємося, що українське державне підприємство реалізувало цей проект в строк та на дуже якісному рівні. Це, в черговий раз, підтверджує, що суднобудування в Україні розвинене та відповідає сучасним як технічним вимогам, так і ефективності виробництва. КСБСРЗ може і має посісти провідне місце у національній програмі розвитку суднобудування для виконання стратегічних планів уряду в питанні розвитку внутрішніх водних шляхів», – в.о. голови правління ПрАТ «УДП» Олексій Хомяков.

«КСБСРЗ – це підприємство, що сьогодні готове реалізовувати масштабні та амбітні проекти, збудована баржа SLG №22 лише невелике підтвердження цьому факту. Ми маємо як технічний потенціал, так і професійну команду, з залученням молодих спеціалістів. Немає сумніву, підприємство готове працювати на ринкових умовах та реалізовувати амбітні проекти, в тому числі з залученням іноземних спеціалістів та новітніх технологій», – в.о. директора Олександр Бондаренко.

Нагадаємо, що незважаючи на складні економічні умови, які спричинила пандемія COVID-19, І півріччя 2020 року Кілійський суднобудівельний-судноремонтний завод завершив з прибутком у розмірі 4,1 млн грн. Це найкращий результат підприємства за останні 10 років. Сьогодні КСБСРЗ має замовлення не тільки від ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство», а й від зовнішніх клієнтів, що також позитивно вплинуло на фінансові результати.

Довідка:

ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» є однією з найбільших судноплавних компаній як в Україні, так і у Придунайському регіоні. Компанія займає близько 20% ринку вантажних перевезень р. Дунай (від гирла річки Дунай до порту Кельхайм, Німеччина – протяжність 2400 км). УДП має у своєму розпорядженні морський і річковий флот, а також вдале географічне розташування базових портів Рені, Ізмаїл, Усть-Дунайськ, що сприяє створенню транспортного вузла, який забезпечує зовнішньоекономічні інтереси України в придунайських країнах, а також у країнах Чорного та Середземного морів.

__________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 468 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz