З 2017 року месенджер використовують для збору інформації 15 водопровідних підприємств у Київській, Миколаївській, Дніпропетровській, Житомирській, Харківській, Полтавській, Черкаській, Херсонській, Львівській, Чернівецькій та Сумській областях. Вибір платформи не випадковий: на сьогоднішній день Viber встановлений, практично, у кожного другого українця.
Для надання інформації через Viber користувачеві необхідно зберегти вказаний на офіційному сайті підприємства номер у списку контактів та відправити до відповідного чату номер особового рахунку, або адресу користувача (вулиця, будинок, квартира), прізвище власника будинку, або квартири, і поточні показники. Ці дані необхідні для складання коректної квитанції на оплату.
Нагадаємо, у вересні 2017 року ПАТ «Київводоканал» запустило в Viber спеціального чат-бота для збору свідчень лічильників. Щоб скористатися цією послугою, досить знайти паблік-аккаунт підприємства або за посиланням перейти до чату і слідувати вказівкам бота.
«Viber займає одну з лідируючих позицій серед месенджерів в Україні, тому ми раді допомагати державним підприємствам спрощувати і автоматизувати спілкування з українцями за допомогою наших технологій. Тепер, завдяки Viber, українці можуть передавати показники приладів обліку води або проводити оплату, не виходячи із власної квартири. Це зручно та економить час», — зазначає Яна Рожкова, директор з комунікацій Viber в СНД.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua