«Завдання полягало в тому, щоб спреди Olkom виділялися з обох категорій: масло і спред. У дизайні поєднується «молочний» сільський стиль з ідеєю рослинного походження жирів. Як джерело натхнення ми взяли українські народні промисли (зокрема, Петриківське мистецтво), щоб відобразити атмосферу домашньої і смачної їжі. Однак ми трохи переробили орнаменти, щоб вони виглядали сучасними і крос-культурними, – прокоментував Юрко Гуцуляк ».
Головний трюк дизайну полягає в тому, що упаковку можна перевернути, не завдаючи шкоди ідентифікації і загального враження. Це дозволяє упаковці добре виглядати на столі або в горизонтальному холодильнику супермаркету з оглядом на 360 градусів. Також це допомагає уникнути ризиків неправильного розміщення на полицях.
Нагадаємо, Olkom - популярний український бренд, відомий своєю продукцією на основі соняшникової олії. У 2020 році компанія запустила нову лінійку високоякісних спредів, в яких поєднуються рослинні і молочні жири. Хоча вони добре продаються в Західній Європі, українські покупці сприймають спреди з особливими упередженнями. Причини - суперечлива інформація в ЗМІ та переповнення ринку дешевої, а часто і неякісною продукцією. У Olkom є виробничі потужності, які дозволяють виробляти високоякісні корисні спреди без трансжирів.
-----------------
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua