Найбільше покупок припадає на ноутбуки, комп'ютери і периферію — 33,3% від усіх придбань. На другому місці, з мінімальним відставанням (33,2%), смартфони, «кнопкові» телефони і аксесуари для них. А ось наступними по затребуваності виявилися товари для дому, догляду та відпочинку (13,4%), тоді як на телевізори, а також різну аудіо- та відеотехніку довелося тільки 9,2% продажів в кількісному вираженні. Показник побутової технікі склав 7,4%, а на дитячі товари — 3,5% від всіх продажів.
Що стосується грошового вираження, то тут ситуація дещо інша. Якщо комп'ютерна техніка та телефонія зберегли своє лідерство (42,6% і 25,4% відповідно), то товари для дому (3%) опустилися на п'яте місце, поступившись телевізорам, фото- і відеокамерам (21,4%) та побутовій техніці (6,2%). Тоді як на дитячі товари припало всього 1,4% від усіх витрат.
______________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua