«Мобільна безпека» – це сервіс, завдяки якому у разі втрати ґаджета збільшується вірогідність його повернути. Той, хто знайде телефон, отримає повідомлення про власника та винагороду в разі його повернення. Витрати на послуги кур'єра або пошти покриваються за рахунок компанії*. Проте навіть якщо телефон господарю не повернуть, то йому виплатять грошову компенсацію.
Сума компенсації залежить від обраного тарифу («Захист» чи «Захист+»), а також моделі телефона. Вартість послуги з тарифом «Захист» становить 10,5 грн./тижд., а «Захист+» – 14 грн./тижд. Наприклад, користувачі тарифу «Захист», що мають девайси з операційною системою Android/Windows Phone/iOS, отримуватимуть 3500 грн. компенсації (раніше було 1200 грн.). А якщо користувач обрав тариф «Захист+», то одержить 7000 грн. замість 2500. Детальніше ознайомитися з тарифами компенсацій можна за посиланням.
Окрім головної мети – повернення телефона, послуга має ще низку додаткових важливих функцій: віддалене блокування телефона у разі його втрати, видалення особистих даних і фото, віддалений GPS-пошук телефона через особистий web-кабінет, віддалене включення сирени або фотографування того, хто міг викрасти телефон.
Наразі послугою «Мобільна безпека» користуються майже 190 000 клієнтів. За статистикою завдяки їй знаходять кожен третій загублений чи вкрадений телефон.
*компенсації сплачуються компанією-партнером Київстар в порядку визначеному умовами надання послуги.
_________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua