З цим історичним випробуванням в порту фінської столиці, компанії АББ та Helsinki City Transport зробили наступний крок у напрямку автономного судноплавства. У цьому дистанційному випробуванні, першому в світі для існуючого пасажирського порому, АББ успішно протестувала вдосконалення роботи суден за допомогою технологій, які вже доступні для суден практично будь-якого типу.
«Ми у захваті щодо потенційного впливу цього випробування на майбутнє морської галузі, – зазначив Петер Тервіш, президент бізнес-напряму АББ «Промислова автоматизація». – Передові рішення автоматизації від АББ роблять можливим те, що раніше було неможливо, для широкого кола галузей, включаючи судноплавство, що активно шукає технологій, які можуть швидко забезпечити більшу ефективність та безпеку».
«Автономний не означає безпілотний. В той час як судна стають все більш електричними, цифровими та підключеними до мережі, ніж будь-коли раніше, АББ здатна забезпечити моряків існуючими рішеннями, що підвищують їхні кваліфікаційні навички. Таким чином ми підвищуємо загальну безпеку морських операцій», – зазначив Юха Коскела, керуючий директор бізнес-юніту АББ «Морські перевезення і порти».
Пором Suomenlinna II був модернізований новою системою динамічного позиціонування від АББ – ABB Ability™ Marine Pilot Control – і керувався з центру управління у Гельсінкі.
Говорячи про плавання, капітан Лассе Хейнонен зазначив: «Прогрес, якого ми досягли завдяки цьому дистанційному випробуванню, був визначним. Я вважаю, що ми на правильному шляху до вивчення подальших можливостей цієї технології, просуваючись вперед».
Це революційне випробування представляє вирішальний крок у напрямку підвищення прийняття морською галуззю систем автономної роботи. Автономні рішення мають трансформувати міжнародне судноплавство протягом найближчих десятиліть, в той час як галузь відновлюється після спаду, спричиненого фінансовою кризою 2008 року. За даними Міжнародної палати судноплавства світовий попит на морські перевезення за останні 10 років зріс на 30%, і наразі 10 млрд. тон вантажів щороку перевозяться морським транспортом.
Зазвичай, пором Suomenlinna II ходить від Гельсінкі до фортеці Суоменлінна, об’єкту Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО на сусідньому острові. Для випробування дистанційного пілотування, пором відправився від ринкової площі Гельсінкі, Куаппаторі, а капітан Хейнонен дистанційно керував Suomenlinna II через безпровідний зв’язок за допомогою ABB Ability™ Marine Pilot Control, через Гельсінську гавань, яку попередньо обрали для тестового плавання.
Випробування відбувалося під час неробочих годин судна, неподалік від берега, без пасажирів на борту, в районі, де не було інших суден. Хоча наразі судно оснащено новою системою динамічного позиціонування, воно продовжуватиме працювати на звичайних бортових системах керування, а дистанційний режим був задіяний тільки під час випробування. Відділ досліджень та розробок продовжуватиме працювати з цим поромом та його командою.
Пором Suomenlinna II, збудований у 2004 році, оснащений криголамною системою електричних силових установок Azipod® від АББ. Крім того у 2017 році пором був модернізований рішенням ситуаційної орієнтації ABB Ability™ Marine Pilot Vision. Suomenlinna II працює цілий рік, не зважаючи на жорсткі зимові умови, які впливають на всі інші види транспорту у регіоні Гельсінкі. ABB Ability™ є провідною пропозицію АББ у галузі цифрових рішень та послуг.
__________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua