Нещодавно одним з важливих етапів діяльності компанії «МАУ-технік» стало отримання сертифіката EASA Part 145. Заявка на отримання сертифіката була подана в березні 2019 року задля забезпечення обслуговування зовнішніх замовників, зокрема, будь-яких європейських компаній.
Отримання схвалення EASA Part-145 стало головним і основним завданням для менеджменту «МАУ-технік». Процес отримання сертифікату зайняв близько півтора року, протягом котрих було пройдено два аудити EASA, які підтвердили ефективність технічних правил та стандартів обслуговування, забезпечили оптимізацію використання інфраструктури ремонтного ангару в базовому аеропорту «Бориспіль», дотримання ключових KPI менеджментом та техніками «МАУ-технік».
Даний сертифікат розширює можливості авіакомпанії МАУ щодо базового технічного обслуговування усього свого авіапарку, окрім широкофюзеляжного, у базовому аеропорту «Бориспіль». Відтепер, «МАУ-технік» може виконувати також лінійне та базове технічне обслуговування повітряних суден типу Boeing 737-700 / 800 / 900 та Embraer ER-190 будь-яких інших замовників, щодо обслуговування флоту котрих вимагається сертифікат EASA.
«Успіх нашої команди у ці надскладні для авіації часи – це нова віха і великий початок для подальшого розвитку потенціалу «МАУ-технік». Далі – вдосконалення маркетингу та продажів. У нас є величезна перевага - ми можемо запропонувати дуже конкурентну ціну за людино-годину серед більшості аналогічних європейських технічних сервісів.» - наголошує Директор ТОВ «МАУ-технік» Альгірдс Мікельсонс.
В ці складні для авіації часи вся команда МАУ пишається таким вагомим досягненням дочірньої компанії авіаперевізника. Досягненням, яке принесе в сферу технічного обслуговування ПС не просто європейські стандарти для українських авіакомпаній, а й якісне обслуговування в Україні для європейських авіакомпаній.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua