У 2019 р. загальною тенденцією було зменшення продажів - як на українському ринку виробництва натуральної шкіри, так і на ринку виробництва взуття. Але компанії «В-Центр» вдалося утримати свої позиції, за рахунок розробки та впровадження нового асортименту продукції.
Як повідомив директор «В-Центр» Андрій Шевченко, за підсумками 2019 року продажі компанії на українському ринку збільшилися на 3%, у порівнянні з 2018 роком, при цьому найбільш стрімко розвивався сегмент шкіргалантереї. Що стосується експорту, то в цьому напрямку відбулося незначне скорочення продажів, через зменшення цін на сировину в країнах Південної Америки - в результаті, в Європі встановилися найнижчі за останні 20 років ціни на готову шкіру.
У планах «В-Центр» на 2020 рік - збільшення продажів, перш за все, на внутрішньому ринку України. Також в компанії планують впровадження нових технологій, які розробляються на кращих шкіряних заводах світу. Це дасть можливість бути готовим до будь-яких викликів сьогоднішнього ринку. Екологічна складова при виробництві всього асортименту також залишається пріоритетною в стратегії роботи компанії.
«Ми прагнемо, щоб в Україні наші клієнти мали можливість отримувати асортимент, який повністю задовольняє їх запити. Сьогодні ми готові запропонувати нашим клієнтам широку гаму артикулів, яка завоювала визнання у Європі. Розвивати власну мережу продажів в регіонах, бути ближче до клієнта, розуміти його запити і надавати найкращий сервіс - це наші пріоритетні завдання», - зазначив комерційний директор компанії «В-Центр» Дмитро Тульчинський.
В цілому, «В-Центр», як і раніше, гарантує стабільно високу якість усього асортименту продукції, згідно світових стандартів, для кожного українського клієнта.
-----------------
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua