Київ, 15 травня 2017 р. – Компанія LG Electronics представила на міжнародному ринку рекламу флагмана LG G6, зняту українським режисером Володимиром Ра-длінським. У новому ролику LG продемонстровані ключові характеристики сма-ртфона – висока надійність і стійкість до впливу різноманітних зовнішніх фак-торів.
У рекламному відеоролику проводиться тестування LG G6 за участю машини Руба Голдберга – складного механізму, що діє за принципом доміно. У сюжеті демонструється стійкість нового смартфона до впливу природних стихій – екстремальних температурних режимів, вогню та води.
Смартфон LG G6 має 5,7-дюймовий дисплей Full Vision з оригінальним співвід-ношенням сторін 18:9 та підтримує стандарти Dolby Vision і HDR10 для програ-вання високоякісного мобільного контенту. При створенні нового пристрою роз-робники LG зробили наголос на згладжуванні та зменшенні рамок навколо дисп-лея, підвищивши тим самим його ударостійкість.
У відеоролику LG G6 підкидають на 1 метр вгору та занурюють у воду на глиби-ну 50 см. При цьому смартфон продовжує справно функціонувати завдяки відповідності воєнному стандарту MIL-STD 810G та високому ступеню волого- та пилонепроникності IP68. Витримуючи температури від –20º до +60º, LG G6 показує і високу швидкість зарядки. Завдяки новій функції Quick Charging 3.0 смартфон заряджається на 50% усього за 35 хвилин.
З повною версією рекламного ролика, знятого одним кадром, можна ознайомити-ся на каналі LG Electronics в YouTube.
Попереднє замовлення моделі стартувало на українському ринку на початку квіт-ня. Рекомендована вартість LG G6 – 21 999 грн.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua