Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Семінари » 2018 » Грудень » 6 » ХХ Ювілейний Всеукраїнський День Логіста: роботи, автоматизація і майбутнє рітейлу, яке вже настало

Розміщення новин компаній

ХХ Ювілейний Всеукраїнський День Логіста: роботи, автоматизація і майбутнє рітейлу, яке вже настало

Кінець осені-2018 ознаменувався проведенням ХХ Всеукраїнського Дня Логіста.

Учасниками заходу стали понад 150 топ-менеджерів логістики компаній виробників, рітейлерів, дистриб'юторів, а також представників суміжних галузей українського бізнесу.

Засновник конференції В2В медіа-група TradeMasterGroup дякує спікерам і партнерам за співпрацю і підтримку:
Логістичного партнера - Neolit Logistics
Партнера ІнтерКаргоТрак - виробника фургонів
Надійного постачальника акумуляторів батарей - ACCUM group of companies
Трансформаційного партнера - YouCoach
Постачальника СУЧАСНИХ вантажівок - АВТЕК
Партнера кава-брейків - TREVI

ІНФОРМАЦІЙНІ ПАРТНЕРИ:

Журнали: «Упаковка», «Food.ua», «Маркетинг і реклама», «Логістика: проблеми та рішення», «Промисловість у фокусі», «Судноплавство», «Напої. Технології та інновації », «Транспорт», «М'ясний бізнес », « Хлібний і кондитерський бізнес »,« Будівельний журнал ».
Газета: «Аграрник», «Агробізнес сьогодні».
Бюлетень «Перевізник».

Інформаційні Портали «NEWS.KOMPASS.UA», «Бізреліз», «Клуб Експортерів України», «Logistics-GR», «Харчовик», «Простобіз», «Worldexpo», «Інформаційні технології для менеджменту», «Hubs». Агропромисловий портал «Украпк».
8 Телеканал.

Як скоро українських робітників замінять роботи? Про майбутнє, яке вже настало, в своїй доповіді "Lean 4.0: Чому без принципів Lean ми не зможемо увійти в еру Industry 4.0 і штучного інтелекту" розповів Максим Жадан, lean експерт-практик.

Ми живемо в еру Індустрії 4.0, тобто Четвертої промислової революції (після парової машини, електрики і комп'ютерів). Індустрія 4.0 - це кіберфізичні системи, тобто виробництво без людей. Втім, додає Максим Жадан, "без людей" не означає, що незабаром мільйони втратять роботу. Навпаки: щоб контролювати машини, знадобиться багато кваліфікованих кадрів. Окреме питання - де їх взяти в Україні.

Скільки років потрібно тим або іншим технологіям для 100 мільйонів клієнтів? Телефону - 75 років. Інтернету - 7 років. Фейсбук - 4 роки. Інстаграму - 2 роки. І тільки 1 місяць - з додатком Покемон-Гоу. Індустрія 4.0 прискорила виробничі темпи, скоротивши при цьому людський персонал. Скільки потрібно було людей, щоб всі ми користувалися телефонами? А для додатка "Покемон-Гоу" досить 10 програмістів, 2 дизайнерів і директора. Програмісти, які написали "Покемон-Гоу", цілком могли бути українськими розробниками.

Історія з попереднього абзацу - відповідь на питання "кому робити Четверту промислову революцію". Програмістам. У прогресивних компаніях, айтішники - вже давно не ті, кому доручають перевстановити Windows, або замінити картридж в принтері. Бізнес, який йде в ногу з часом, переводить програмістів в команди по автоматизації, де саме вони прописують алгоритми для машин нового покоління.

Про тотальну роботизації, яка чекає нас уже через кілька десятиліть, розповів і Олександр Попов, директор офісу проектів логістики Fozzy Group, в доповіді "Технологічні інновації як ДНК Логістики".

Світові консалтингові компанії прогнозують: співвідношення робочих годин між людьми і машинами становить сьогодні 71% проти 29%. Вже через сім років, в 2025 році, ці показники будуть 48% проти 52%. Уже в 2030 році безробітних з цієї причини може бути від 400 до 800 мільйонів чоловік. Тому, вважає Олександр Попов, для української логістики особливо важливо освоїти нові технології нарівні з рештою світу, щоб плавно ввести інновації в свою економіку.

Автоматизоване майбутнє вже настало - про це в доповіді "Автоматизовані магазини - майбутнє рітейлу та логістики" розповів Сергій Євтушенко, власник мережі "Червоний Маркет". У цьому році "Червоний маркет" відкрив в Києві свій перший магазин нового покоління.

"Ми відкрили магазин, куди ви приходите, а замість візка вам дають сканер - або ви використовуєте власний мобільний телефон. Ви просто скануєте штрих код, він падає в вашу віртуальну корзину, і біля каси ви отримуєте весь обраний товар відразу ", - розповів Сергій Євтушенко. Новий формат магазину дуже схожий на сервіс Amazon Go: в дату запуску "Червоний Маркет" відстав від нього всього на тиждень.

Однією з інновацій мережі магазинів також є автоматизація складів. Переживши ефективний перехід на WMS систему, на сьогоднішній день фахівці компанії вже пропонують автоматизацію, як окрему послугу своїм колегам.
"За автоматизацією майбутнє України, - зазначив Сергій Євтушенко. - Всі ми хочемо жити в цивілізованій країні. Але на жаль, ми втрачаємо людей, які їдуть працювати на Захід. Тому я чітко вірю, що автоматизація дуже перспективна".

Наявність кваліфікованих кадрів - ключова умова розвитку логістичних компаній, вважає аналітик компанії Pro-Consulting Іван Шпак. У своїй доповіді "Аналіз ринку логістичних послуг. Тренди і перспективи галузі "він позначив проблемні точки української логістики.

35% українських підприємств вважають, що їх розвиток головним чином залежить від наявності кваліфікованих кадрів. Але таких кадрів не вистачає. Так, за даними служби зайнятості, дефіцит водіїв-експедиторів на сьогоднішній день налічує 20 тисяч осіб. Вже через рік ця цифра може збільшитися ще на кілька тисяч.

Чому так? Причина проста. Середня зарплата водія в Україні - близько 12 тисяч гривень. Тоді як в сусідній Польщі він може заробляти до 1300 євро. Якщо українські логістичні компанії хочуть розвиватися швидше, їм варто задуматися насамперед над вирішенням цієї проблеми.

Рішення проблеми поганих продажів в магазинах запропонував у своїй доповіді "Автозамовлення, як інструмент логістики для запобігання порожніх полиць" керівник відділу підтримки та розвитку SAP ERP Фармацевтичної Фірми "Дарниця" Валерій Якушко.

Автозамовлення - підтримка буфера запасу від точки замовлення до точки замовлення відповідно до динаміки продажів, - часто стає першим інструментом, який впроваджують рітейлери. Причина - в його ефективності: мінімум витрат і максимум вигоди. Якщо, звичайно, в ваших даних немає помилок.

"Коли ми запустили систему Автозамовлення, перше, що ми побачили - ми можемо довіряти тільки лінії з продажу, - зазначає Валерій Якушко. - Тому що це інформація з кас, достовірні дані, і ця крива правдоподібна. При цьому ми зіткнулися з некоректними залишками на магазинах. Вони відразу впливають на коректність замовлення. Автозамовлення бачить залишки, і не бачить потреби в дозамовлення товару ".

Перше, що варто проаналізувати при впровадженні Автозамовлення - це динаміка продажів і коректність залишків на магазині, вважає Валерій Якушко. Що робити якщо залишки некоректні? Дозволити магазину провести технічну інвентаризацію. Також варто перевірити: чи відповідає дата поставок за документами - фактичну дату. Розбіжності, викликані бюрократичними зволіканнями, можуть спричинити виникнення порожній полки навіть в тому випадку, якщо Автозамовлення працює ідеально.

Валентина Мальчевска, директор департаменту транспортної політики Асоціації Міжнародних Автомобільних перевізників України, розповіла про те, як правильно здійснювати міжнародні автомобільні перевезення. У доповіді "Оптимізація процесу отримання і обліку разових дозволів на здійснення міжнародних вантажних автомобільних перевезень", зокрема, Валентина Мальчевска перерахувала країни, які збільшили квоти дозволів для українських перевізників: Німеччина, Польща, Франція, Чехія та інші.

Щоб уникнути простою товару на кордоні, з подальшими негативними наслідками для бізнесу, необхідно враховувати особливості дозвільної системи. Так, наприклад, з першого січня наступного року до Великобританії зможуть в'їжджати без дозволу автомобілі екологічних стандартів Євро-5 і Євро-6. А Франція ввела систему багаторазових дозволів ще з березня цього року.

Володимир Лисоконь, виконавчий директор ГК "Neolit Logistics", в своїй доповіді "Крадіжки вантажу і шахрайство при перевезеннях автомобільним і ж / д транспортом", розповів про те, як не стати жертвою злочинних схем при перевезеннях вантажів. Перша схема - підроблені документи. У своїй презентації Володимир Лисоконь наочно демонструє: ось паспорт, права і техпаспорт автомобіля перевізника. На перший погляд все нормально: документи начебто справжні, водій - осудний. Вантаж завантажується, машина їде, і - більше не повертається. Уже при перевірці документів у поліції виявляється: паспорт - підроблений, а на техпаспорт зареєстрований не вантажівка МАН, а звичайна "таврія". Як бути в таких випадках? Зайти в Open Data Bot в додатку Telegram: всього за хвилину там можна звірити дані перевізника на предмет автентичності.

Друга схема - перехоплення вантажу. Водієві дзвонять нібито зі складу: вибачте, ми перевантажені, доведеться почекати. Найчастіше телефонують в п'ятницю, а чекати пропонують до понеділка. Водій закономірно засмучений. І тут шахраї знаходять "рішення" його проблеми: завдяки щасливому збігу обставин його вантаж можна залишити на складі в сусідньому місті. Наївний водій їде туди, відвантажує вантаж, і - пастка закривається. Спосіб уникнути такого шахрайства - спілкуватися з водієм на постійній основі, нагадуючи, що про будь-які зміни маршруту він зобов'язаний повідомляти всім учасникам угоди: диспетчеру, власнику вантажу і вантажоодержувачу.

Як оптимізувати роботу Автозамовлення під потреби магазину, розповів також Юрій Поенко, директор з логістики ТОВ "Омега" (мережа супермаркетів VARUS), у своїй лекції "Управління запасами в магазинах різного формату".
"Коли ми запускали систему Автозамовлення, найменша площа магазина становила близько тисячі метрів квадратних, в магазинах було місце, всі магазини будувалися окремо, ми перебували в зоні комфорту, - зазначив Юрій Поенко. - Однак у міру відкриття нових магазинів ми зрозуміли, що ситуація виходить з-під контролю ".
Магазини, чия площа становила 200 і менше метрів квадратних, не могли справлятися з масивом вступників товарів. Дефіцит місця і робочих рук впливав як на зовнішній вигляд магазинів, так і на кількість покупок, зроблених там.
Щоб вирішити проблему, було вирішено ввести фізичне обмеження. Так, наприклад, якщо в магазині з "чистим складом" (відсутністю складського приміщення) на полицю містилося лише шість пляшок елітного алкоголю, максимальна цифра замовленого товару повинна була не перевищувати шість одиниць, а мінімальна - одну одиницю, яка за будь-яких обставин повинна була перебувати на полиці. Уточнення даних Автозамовлення для невеликих магазинів допомогло налагодити роботу мережі.

Про останні тенденції в організації авто-перевезень розповів Сергій Волоський, комерційний директор компанії "ІнтерКаргоТрак", в своїй доповіді "Індивідуальний підхід в технологіях виробництва фургонів, як інструмент створення бренду виробника і джерело додаткової генерації прибутку".

Серед основних ризиків логістики, пов'язаної з фургонами, виділяють наступні:

• недовезення товару в разі поломки шасі автомобіля;
• псування товару через низьку якість фургона (невідповідність температурного режиму).

Щоб не втрачати симпатії покупців і власні гроші, все більше компаній систематично оновлюють свій автопарк - адже часто дешевше купити нову техніку, ніж ремонтувати стару з урахуванням озвучених вище ризиків, які можуть виникнути.

Крім того, автофургон - особа виробника на дорозі. Брендовану рекламу, розміщену на фургоні, може побачити велику кількість потенційних покупців.

Автоматизувати побудову маршруту для оптимізації логістичних процесів вирішили в компанії ТОВ "Небесна Криниця ЛТД". Про те, як це було, розповіла директор з розвитку Євгенія Кривонос в своїй доповіді "Впровадження програмного забезпечення для маршрутизації доставки води. Практичний досвід".

Тенденції європейського ринку доставки води такі: кількість клієнтів не збільшується, і більшість з них хочуть отримувати свої замовлення строго за графіком. При цьому спостерігається прагнення до об'єднання продуктів в водно-кавові компанії. Слідувати за цими тенденціями часто заважає людський фактор.

Євгенія Кривонос зазначає: щоб вирішити проблему відразу в двох аспектах, - чіткої фіксації інформації і якості обслуговування, - було прийнято рішення автоматизувати доставку води. Для цього використовували такі принципи:
• формування маршруту комп'ютером з урахуванням часу доставки і логістичних особливостей (пробки, кількість часу у клієнта);
• маршрутні листи зберігаються в програмі;
• автоматично вважається пробіг авто - точна дата ТО;
• GPS навігація на всіх авто;
• моніторинг проходження по маршруту за часом (запізнення або випередження) і зупинок (гарантія якісної продукції).

Як результат - при мінімальних затратах пального компанія отримала максимальну завантаженість автопарку. Витрати часу за однією адресою опустилися до рекордних 12 хвилин.

Про нюанси спілкування українського бізнесу з митницею розповів Валерій Губарєв, представник компанії "Незалежна митна агенція", в своїй доповіді "Митні ризики в логістичних процесах міжнародної торгівлі. Як правильно використовувати митну логістику у зовнішньоекономічній діяльності ".

Логістика імпорту традиційно пов'язане з великою кількістю проблем для бізнесу. Саме тут стягуються великі мита; саме тут товар часто простоює недозволено довго, запізнюючись до покупців. І найчастіше - зовсім не зі злого умислу митників, а від незнання правил міжнародних перевезень бізнесом, вважає Валерій Губарєв.

Що потрібно зробити, щоб не мати проблем на митниці? Перш за все - бути зареєстрованим в митних органах України. Зробити сьогодні це можна онлайн в будь-якій точці країни. Крім того - важливо повідомити митниці про товар, який ви очікуєте. В іншому випадку митники просто не знатимуть, з ким розмовляти в разі виникнення проблем.
Складання попередньої декларацією з описом товару і його вартості, також сильно скорочує час і нерви, які підприємець може втратити на митниці.

Про те, який клімат склався в складської логістики України, розповів Дмитро Пасенков, керівник департаменту агентських і консультаційних послуг у сфері промислової та логістичної нерухомості, Cushman & Wakefiel, в доповіді "Тенденції та перспективи ринку складської логістики 2018-2019. Вакантність, попит, основні угоди в 2018 році ". Так, серед останніх тенденцій - збільшення орендної ставки, тиск зниженою вакантності. Фактично вибору на ринку немає, вважає Дмитро Пасенков. Ряд проектів в складської логістики відкладені до моменту закінчення українських виборів, оскільки для їх завершення важливо розуміти: як буде розвиватися країна, яка буде політична ситуація, а також - до яким ризикам готуватися.

У фіналі "ХХ Дня Логиста" вручили дипломи постійним учасникам конференції - в таких номінаціях:
Євгеній Нікушин - почесному модератору Всеукраїнського Дня Логіста, за активну участь і внесок в розвиток ринку логістики України.

Fozzy Group - за регулярну участь у Всеукраїнському Дні Логіста найбільшим складом. За внесок в розвиток ринку логістики України.
Денису Сімочкіну - за регулярне і активну участь у Всеукраїнському Дні Логіста. За внесок в розвиток ринку логістики України.
Аліні Ганноцькій - за багаторічну підтримку Всеукраїнського Дня Логіста, і внесок в розвиток ринку логістики України.

Організатор конференції - B2B Медіа-група TradeMasterGroup, вітає всіх учасників Всеукраїнської конференції "ХХ Всеукраїнський День Логіста" з набутими знаннями, корисними знайомствами і новими проектами.
До зустрічі на наших наступних конференціях!

Контакти організаторів:
067- 828-22-59, 067-502-99-00
ok@trademaster.com.ua

__________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 830 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz