Главные новости компаний
Нова база даних (Лютий 2022) українських компаній всіх видів діяльності
У лютневому виданні електронного довідника КОМПАСС Україна розміщено інформацію про 581.565 українських компаній усіх галузей та видів діяльності.
Новини компаній: Медіаринок, pr і реклама
Результати рейтингу агентств контекстної реклами України 2021
Ringostat та Інтернет-асоціація України підбили підсумки рейтингу агентств контекстної реклами України. У 2021 році його очолили Netpeak, WebPromo та iProspect Ukraine. C повним списком учасників та журі ви можете ознайомитися на сайті рейтингу.
Стикеры - действенный рекламный инструмент
Как часто Вы сталкиваетесь с необходимостью найти инструмент, обеспечивающий высокую эффективность, оперативность и простоту решения проблемы при ограниченном бюджете? Думаем, довольно часто. Рекламные стикеры отлично справятся с данной задачей.
Стартує голосування третього щорічного рейтингу агентств контекстної реклами
Платформа колтрекінга, телефонії і наскрізний аналітики Ringostat спільно з Інтернет Асоціацією України запускає третій щорічний рейтинг агентств контекстної реклами.
Печать на баннере в Киеве: как создать успешную наружку?
Успех рекламной кампании с использованием широкоформатной печати зависит от двух критериев - качества материалов и макета. Касательно первого пункта - здесь превосходным решением станет специальная баннерная сетка, в составе которой содержатся полиэфирные нити, покрытые виниловым слоем.
Где заказать уникальный контент для сайта
Уникальный текст - эффективный инструмент продвижения, который является залогом успеха интернет-ресурса. Основой контента являются качественные данные, содержащие точную информацию: реклама, информационные статьи и другое. Для эффективного продвижения лучше заказать тексты у профессиональных копирайтеров агентства текстового контента DMconten
SALIUT Magazine — новий журнал про українську фотографію
Фонд Основи, спільно з Видавництво Основи та завдяки підтримці Українського Культурного Фонду, створили журнал про українську фотографію — SALIUT.
Просування бренду на ринку
У час, коли людина стикається з величезною кількістю інформації щодня, брендам потрібно якось виділятися. Тільки певна унікальність, якість та влучний формат зможуть змусити людину звернути увагу та виділити інформацію з-поміж іншої. Звичайно, тільки звернути увагу – це не достатньо, якщо мова йде про малознайомий бренд. Потрібно запам’ятатися. І ось це вже справді складна задача.
Publicity Creating успішно втілила PR-програму для ТМ Знатний Мед
У підсумку успішної маркетингової політики 2018-2020 р.р. і втілення програми PR-просування «Багато меду не буває», ТМ Знатний Мед при PR-підтримці Publicity Creating були досягнуті вражаючі результати з виведення нової ТМ на український ринок.
Види рекламних агентств
Складно уявити зростання бренду без допомоги рекламного агентства. Адже саме воно може забезпечити стабільне та впевнене просування, що приводить до створення лідерів на ринку. Але, звичайно, щоб обрати того, з ким будеш досягати успіху, треба ретельно вивчити, чим сьогодні відрізняються одне від одного рекламні агентства. Так ви зможете обрати для свого бренду максимально відповідний варіант.
Publicity Creating проведена стратегічна сесія «PR просування в масках 2021»
На початку листопада відбулася стратегічна сесія Publicity Creating, метою якої було вироблення нових підходів до PR-просування клієнтів в умовах пандемії у 2021 році. Особливістю цієї стратегічної сесії була участь в ній представників деяких клієнтів, що вносило додатковий драйв в обговорення.
На выбор потребителей влияет не реклама, а качество товаров и репутация компании «Байер»
Компания «Байер» вошла в пятерку лидеров отрасли в денежном выражении в 2019 году. Как кризисная ситуация этого года повлияла на работу и продажи безрецептурных препаратов компании?
Результати всеукраїнського моніторингу: кращі національні та локальні практики боротьби з пандемією коронавірусу та її наслідками
10 листопада 2020 року о 12:00 в Українському кризовому медіа-центрі відбудеться прес-конференція координаторок проекту “Моніторинг політик кризового реагування на COVID-19 на регіональному і національному рівні силами громадянського суспільства”.
В Україні створили першу рекламну онлайн-платформу
Проєкт було розроблено і запущено в рамках нової стратегії трансформації рекламно-виробничої компанії «Лідер-М» (м.Львів). Проектуванням і розробкою займалися профільні фахівці протягом останніх 2-х років. Бета версія побачила світ у серпні 2020 року. Зараз проект повноцінно працює і активно розвивається.
Як працює медіа-кетчинг
На сьогоднішній день в Україні все ще налічується близько 700 державних видань, понад 100 телеканалів та 5000 «живих» ЗМІ.
Які PR-послуги користуються попитом у 2020 році
Якими PR-послугами цікавляться потенційні клієнти? PR агентство Publicity Creating підсумувало статистику звернень за 9 місяців 2020 року.
«Наш бренд – наш тренд»: BigMedia запустила новий ООН проект на підтримку малого та середнього бізнесу в Україні
Сьогодні увесь світ є свідком радикальних змін. Пандемія змінила поведінку людей і споживчі настрої, вплинула на діяльність бізнесу, зайнятість, стійкі логістичні зв’язки, фінанси й економічну стабільність цілих країн. Ми зіткнулись із цілком новим досвідом, до якого неможливо було підготуватись.
Медіапідтримка малого та середнього бізнесу: поділіться своїм досвідом на фінансовому порталі
2 червня фінансовий портал Minfin.com.ua запустив проєкт “Медіапідтримка малого та середнього бізнесу”. Редакція безкоштовно опублікує історії про 30 підприємців, які вистояли в умовах карантину і успішно долають труднощі.
Український журнал «Фокус» продали за 100 тис. грн
Бізнесмен Олександр Борщевич став власником ТОВ Фокус Медіа (журнал Фокус і сайт focus.ua) замість Анатолія Євтухова.
Не мовчи на карантині. BrandStory оголошує місяць безкоштовних розміщень
Медіа-проект, який розповідає про історії успіху українських і світових брендів BrandStory.com.ua, на час карантину оголосив місяць безкоштовних публікацій. Про це на сайті проекту повідомила Ірина Наконечна - засновник і власник BrandStory.
Яким буде PR через 20 років?
З розвитком ринку і суспільства структура PR змінюється. Розвиток Інтернету призвело до появи онлайн-ЗМІ, а поява соціальних мереж стимулювало бренди створювати власні канали комунікацій - own media.
Всі новини компаній ...
Бази даних підприємств України, Європи, Америки, Азії та Африки! Електронні та онлайн довідники! |