2 червня фінансовий портал Minfin.com.ua запустив проєкт “Медіапідтримка малого та середнього бізнесу”. Редакція безкоштовно опублікує історії про 30 підприємців, які вистояли в умовах карантину і успішно долають труднощі.
Проєкт триватиме протягом півроку: компанії матимуть змогу привернути увагу авдиторії не тільки у рамках обговорення “коронакризи”.
Чому це важливо?
Перше, на чому під час кризових ситуацій починає економити бізнес – це реклама. Проте, якщо великим відомим компаніям відмова від медіаприсутності завдасть незначних збитків, для малого та середнього бізнесу це може стати серйозною проблемою.
У рамках проєкту підприємці та компанії зможуть розповісти зацікавленій авдиторії про свій досвід роботи під час карантину. Це допоможе іншим бізнесам вчитися на їх помилках та дізнатися, як досягти успіху.
Хто може брати участь
До проєкту запрошуються компанії, які:
- зареєстровані та ведуть свою діяльність в Україні;
- мають штат до 50 співробітників;
- змогли швидко адаптуватися до нових умов роботи;
- готові поділитися своїм кризовим досвідом.
Кількість учасників обмежена: редакція може розмістити матеріали тільки про 30-х підприємців.
_________________