- Ми розуміємо, як складно прориватися сьогодні малому і середньому бізнесу через інформаційний шум, однак нагадувати про себе важливо повсякчас, в іншому випадку – вас забудуть. Тому, з огляду на соціальну складову нашого проекту - мотивувати і надихати бізнес, а також ділитися порадами з розвитку, ми надаємо можливість всім компаніям розповісти «про себе» на нашому порталі безкоштовно , - зауважила Ірина Наконечна.
BrandStory (дослівний переклад - «легенда бренду») був створений у 2016 році. Сьогодні на сайті зібрано тисячі захоплюючих історій успіху і поразок як світових брендів, так і українських стартапів. А також авторитетні експерти з розвитку бізнесу, маркетингу та комунікацій регулярно публікують свої поради і кейси по залученню та утриманню клієнтів.
На початку пандемії на сайті був створений спецпроект «коронавірусVSбізнес», в якому, редакція розповідає про те, як карантин впливає на бізнес і економіку, а також ділиться рекомендаціями провідних фахівців країни, як компаніям вижити в епоху економічної кризи.
Акція безкоштовних розміщень діє з 13 квітня по 13 травня. Для того щоб легенда вашого бренду була опублікована на сайті, необхідно підготувати оригінальний текст, який складається з трьох блоків (як виникла ідея бренду, як була реалізована і які плани компанія будує на майбутнє з урахуванням ситуації) обсягом від 3000 до 6000 знаків російською або українською мовами. Матеріал потрібно надіслати на електронну пошту редакції. В темі листа вкажіть «Не мовчи на карантині» і назва компанії.
________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua