Тематичні розділи Другої спеціалізованої виставки "РЕКЛАМА & МЕДІА 2007" включатимуть: технології, матеріали, комплектуючі та програмне забезпечення для виробництва рекламної і поліграфічної продукції, газети, журнали, радіо, телебачення, видавництва, рекламні агентства, зовнішня реклама, рекламно-сувенірна продукція, директ-маркетингові технології, PR-технології та послуги, поліграфічні послуги та рекламно-поліграфічна продукція тощо.
Одночасно з виставкою "РЕКЛАМА & МЕДІА 2007" проводитиметься Перша спеціалізована виставка –„ТЕХНОЛОГІЇ ТА СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ”.
Тематичні розділи Першої спеціалізованої виставки „ТЕХНОЛОГІЇ ТА СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ” 2007" включатимуть: бізнес-консалтинг, бюджетування, облік, аудит, юридичні послуги, програмне забезпечення і АСУ, інформаційні послуги і дослідження, бізнес-освіта, банківські та фінансові послуги, рекрутингові послуги та послуги з управління персоналом, безпека компанії тощо.
Організатори виставок мають на меті сприяти розвитку ринку реклами, підвищити престиж реклами як самостійного виду творчої діяльності, підтримати творчі починання у цій сфері та підвищити рівень культури споживачів. Кожен учасник виставок матиме максимум можливостей для обміну досвідом, налагодження контактів з потенційними клієнтами та встановлення партнерських стосунків.
У рамках роботи виставoк планується насичена програма заходів: семінари, конференції, майстер-класи тощо.
Під час роботи виставок відбудеться Фестиваль реклами „Золотий бублик”. В рамках фестивалю журі розгляне роботи, подані на конкурс у номінаціях: відеореклама, аудіореклама, зовнішня реклама, друкована реклама та товарний знак, фірмовий стиль та інтернет-реклама. У складі журі провідні фахівці в галузі реклами та представники рекламодавців.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua