Для подальшого глобального зростання CWT розповсюдила використання рішення Amadeus cytric Travel на більшу кількість ринків, дозволяючи CWT кастомізувати налаштування. Це гарантує, що всі бронювання відповідають корпоративній та локальній тревел-політиці та сприяють координації погоджень закупівель тревел-послуг.
«Ми поділяємо бажання компанії CWT створювати позитивний досвід бізнес-подорожей і віримо, що технології відіграють у цьому ключову роль. Тому ми продовжуємо інвестувати в R&D більше за інші IT-компанії у нашій індустрії. Ми хочемо створювати унікальні технології, які в поєднанні з різноманітним контентом слугують і слугуватимуть для задоволення потреб мандрівників, у тому числі сегмента ділового туризму», – говорить Ілля Костов, старший віцепрезидент з роботи з глобальними TMC і BTA в Amadeus.
«Наші клієнти довіряють нам, розраховуючи на позитивний досвід подорожей, і технології відіграють у цьому вирішальну роль. Завдяки партнерству з Amadeus, зокрема спільній роботі над новими рішеннями і контентом, ми можемо впроваджувати технології, які знижують рівень стресу бізнес-мандрівників», – коментує Вінс Чіріко (Vince Chirico), старший віцепрезидент з роботи з технологічними партнерами в CWT.
CWT також зможе скористатися перевагами розширених можливостей інтеграції cytric, які дозволяють компанії підключатися до власної платформи для готельних бронювань RoomIt. Така можливість спрощує весь процес закупівлі тревел-контенту.
________________________________________________________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua