Мета заходу – розширити знання працівників освітньої галузі про інклюзивне навчання, основні педагогічні умови його упровадження, базові методи, прийоми, форми та власне технології роботи в умовах інклюзивного освітнього простору.
До участі в тренінгу запрошуємо педагогічних працівників, що працюють в інклюзивних класах, адміністративних працівників освітної сфери, психологів, соціальних педагогів, батьків учнів та студентів з інвалідністю, представників громадських організацій та інших зацікавлених осіб.
Організаторами тренінгу є ВНЗ «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», ВМГО студентів-інвалідів «Гаудеамус», Громадська організація «Соціальна перспектива» за підтримки Представництва Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні.
Під час роботи передбачені перерви на каву та обід, під час яких Ви зможете поділитись власним досвідом роботи в інклюзивному просторі, обговорити важливі для Вас питання з тренерами та фахівцями галузі інклюзивної освіти, а також налагодити ефективні ділові зв’язки з колегами.
Участь у заході є безкоштовною, учасникам буде запропонована вітальна кава та обід. Усі учасники тренінгу отримають сертифікати про участь.
Кількість учасників обмежена (50 осіб), тому просимо звернути увагу, що до участі у заході будуть запрошені тільки ті особи, які коректно зареєструвалися за лінком: https://docs.google.com/forms/d/1EQSZJDAV6
Ty5trK36vT6hHwUYb3cNa5FoG900fSzwXo/edit
Довідки та попередня реєстрація за телефонами:
(067)3395170 Світлана Юріївна та (063)0655659 Олена Валеріївна.
Адреса для листування: 2sciencev@gmail.com
ПРОГРАМА
тренінгу «Інклюзія у сучасному навчальному закладі: практичні аспекти впровадження»
13 квітня 2018 р.
Місце проведення: Вінницький соціально-економічний інститут Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна», м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 23 а
09:00 – 10.00 Реєстрація учасників тренінгу, ранкова кава.
10:00 – 10:30 Привітання учасників майстер-класів:
Проректор з наукової діяльності Університету «Україна», директор Вінницького інституту та коледжу, д.пед.н., професор Давиденко Г.В.
Радник проректора з навчально-методичної роботи Університету «Україна», к.е.н., професор Коротєєва А.В.
Представник Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні
10.30 -12.00 Модуль 1. «Українська жестова мова на кожен день»
Тренер – учитель-дефектолог, викладач-методист Ляшкова Н.О., ауд. 408
12.00 – 12.30 Брейк-кава
12.30 – 14.00
Модуль 2. «Методика навчання учнів з інвалідністю: теорія і практика»
Тренери – к.філол.н., заступник директона з науково-методичної роботи Ілініч С.Ю. та начальник відділу науки, міжнародної діяльності та інклюзивної освіти Омельченко О.В., ауд. 308
14.00 – 15.00 Обід
15.00-16.30 Модуль 3. «Навчальна і позанавчальна роботи з дітьми з інвалідністю в умовах інклюзії. Практичний модуль»
Тренери – к.філол.н., заступник директона з науково-методичної роботи Ілініч С.Ю. та начальник відділу науки, міжнародної діяльності та інклюзивної освіти Омельченко О.В., ауд. 308
16.30 – 17.00 Обговорення, обмін практичним досвідом, напрацювання програми спільних дій учасників тренінгу, представників ГО регіону. Вручення сертифікатів.
Програма
Модуль 1. Українська жестова мова на кожен день
Тренер – учитель-дефектолог, викладач-методист Ляшкова Н.О., ауд. 408
Мета: сформувати правильні уявлення про українську жестову мову, зменшити упередження проти використання жестової мови, зацікавити учасників тренінгу у вивченні української жестової мови та використанні її у своїй професійній діяльності.
Зміст навчальних досягнень: За результатами тренінгу учасники отримають знання про українську жестову мову, її особивості, отримають поради щодо спілкування з особами, які мають порушення слуху; вивчать дактильну абетку, вітальні жести і жести ввічливості, навчаться знайомитися, дактилювати своє ім’я та прізвище, а також ознайомляться з базовими комунікативними жестами.
Методи навчання: дидактична гра, демонстрація.
Програма
Модуль 2. Методика навчання учнів з інвалідністю: теорія і практика
Тренери – к.філол.н., заступник директона з науково-методичної роботи Ілініч С.Ю. та начальник відділу науки, міжнародної діяльності та інклюзивної освіти Омельченко О.В., ауд. 308
Мета: сформувати навички ефективної взаємодії педагогічних працівників з людьми з інвалідністю в умовах інклюзії у школі та ВНЗ.
Цільова аудиторія: психологи, педагоги, соціальні працівники, викладачі, науково-педагогічні працівники, держслужбовці.
Зміст навчальних досягнень: За результатами тренінгу учасники отримають знання про особливості психічної діяльності та поведінки осіб з інвалідністю, що мають різні нозології; навчаться вибудовувати ефективну комунікацію та повною мірою реалізовувати поставлену комунікативну мету у процесі навчальної діяльності; вирблять механізми адекватного оцінювання навчальних досягнень осіб з різними фомами інвалідності.
Методи навчання: дидактична гра, демонстрація.
Програма
Модуль 3. Навчальна і позанавчальна роботи з дітьми з інвалідністю в умовах інклюзії. Практичний модуль
Тренери – к.філол.н., заступник директона з науково-методичної роботи Ілініч С.Ю. та начальник відділу науки, міжнародної діяльності та інклюзивної освіти Омельченко О.В., ауд. 308
Мета: сформувати практичні навички корекційно-розвивальної роботи із дітьми з інвалідністю в інклюзивному освітньому середовищі
Цільова аудиторія: психологи, педагоги, соціальні працівники, викладачі, науково-педагогічні працівники, держслужбовці.
Зміст навчальних досягнень: за результатами тренінгу учасники отримають знання та навички побудови інклюзивного навчального простору в освітньому середовищі, а також набудуть компетенцій у роботі із особами з інвалідністю під час здійснення педагогічної діяльності.
Методи навчання: дидактична гра, демонстрація.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua