Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Конференції, форуми та заходи » 2021 » Березень » 17 » Карантин і Fashion індустрія: нова стратегія Kharkiv Fashion Cluster

Розміщення новин компаній

Карантин і Fashion індустрія: нова стратегія Kharkiv Fashion Cluster

12 березня в школі ESSON відбулися загальні збори учасників Kharkiv Fashion Cluster, в ході яких керівником кластеру Олегом Єгоровим була презентована нова стратегія спільноти.

В умовах пандемії представники Fashion-індустрії змушені змінювати підходи до виробництва і реалізації своєї продукції, про які в ході обговорення поточної проблематики доповідали учасники Kharkiv Fashion Cluster.
Були представлені презентаційний відеоролик Кластеру, фотосесія його учасників і сайт проекту, що були створені за підтримки Українського культурного фонду.

Член правління кластеру Наталія Меркулова, головний редактор профільного медіа- ресурсу «SEWING BUSINESS AND FASHION" презентувала онлайн В2В платформу INVIROM. Платформа є сучасним цифровим інструментом, який дозволяє розширити ринки збуту, збільшити продажі, знайти нових байєрів в Європі підприємствам України.

Обговорювалася взаємодія учасників всередині кластеру, співпраця з навчальними закладами: зокрема, зав. кафедрою технологій та дизайну Української інженерно-педагогічної академії, член правління кластера, д-р фіз.-мат. наук Олег Литвин презентував освітні програми кафедри. Члени кластера надали пропозиції щодо їх удосконалення.

Наприкінці 2020 року Kharkiv Fashion Cluster був обраний як один з пілотних і був включений в програму підтримки українських кластерів від Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Завдяки активній взаємодії Олега Єгорова з представниками GIZ, на першому етапі співробітництва отримана підтримка в підготовці комунікаційної стратегії та медіа супроводі роботи кластера. Програма підтримки кластерного розвитку була представлена ​​на зустрічі проектним координатором проекту GIZ "Використання і імплементація Угоди про асоціацію між ЄС і Україною в сфері торгівлі" Сергієм Пономарьовим.

Основна мета кластера на 2021: розвиток екосистеми модної галузі в Харківському регіоні і вихід на нові ринки з висококонкурентною продукцією з високою часткою доданої вартості, основні завдання всередині кластеру: взаємодія, взаємодопомога, спільний розвиток, цифровізація, залучення нових учасників спільноти.
________________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 464 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz