Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Презентації » 2019 » Березень » 20 » #КРІЗЬ_КОДИ_ЩАСТЯ: точка дотику мистецтва, реклами та урбаністики

Розміщення новин компаній

#КРІЗЬ_КОДИ_ЩАСТЯ: точка дотику мистецтва, реклами та урбаністики

Компанія BigMedia (група BigBoard Ukraine/JCDecaux) та фонд культурних ініціатив IZOLYATSIA презентували громадськості новий художній проект у публічному просторі, який став приводом для концептуальної дискусії рекламістів, митців, урбаністів та представників міської влади.

Site-specific інсталяція, #КРІЗЬ_КОДИ_ЩАСТЯ, розміщена в Києві на зупинках громадського транспорту у лютому-березні 2019 – це об’єкт сучасного мистецтва, винесений з художньої галереї у публічний простір міста. Такий формат художнього висловлювання став унікальним у своєму роді й привернув увагу суспільства та професійної спільноти різних сфер, від митців й урбаністів до міської влади.

Для BigMedia цей проект став логічним й послідовним продовженням ініціативи розпочатої ще у липні 2017 та реалізованої в форматі «Платформи інтегрованих рішень» - живого дискусійного майданчика для операторів зовнішньої реклами, представників міської адміністрації, клієнтів і громадськості; генератора ідей і можливих рішень спрямованих на впорядкування міста та створення розумного й комфортного простору, наповненого якісним та корисним візуальним контентом. Адже зовнішня реклама є невід’ємною частиною сучасного міста і її розумне й відповідальне використання дійсно працює на користь суспільству.

Саме у дискусійних сесіях Платформи була досліджена проблематика й наявний стан речей у зовнішній рекламі, зокрема фактори, які формують її імідж та, відповідно, відношення суспільства до неї. Сьогодні і громадськість, і професійна спільнота, вже надзвичайно чутливі до якості візуальних рішень і змісту реклами, у суспільстві чітко сформований запит на естетику носіїв інформації, розміщених в публічному просторі. І саме зовнішня реклама завдяки своїй інтегрованості у міський ландшафт та можливостям безпосередньої комунікації з глядачем, має відповідати цьому запиту та сприяти культурному розвитку.

Тоді народилась ідея створити арт-проект на носіях зовнішньої реклами – з’явились «Точки дотику», реалізовані також у співпраці з фондом IZOLYATSIA та данськими художницями Софі Хессельхольдт та Вібеке Майлван на початку 2018 року. І ось навесні 2019 наступний крок –художня інсталяції #КРІЗЬ_КОДИ_ЩАСТЯ.
Восени 2018 було оголошено конкурс для українських художників на створення арт-об’єкту на носіях зовнішньої реклами під назвою [Тут може бути ваша реклама?]. Ідея конкурсу полягала у створенні художнього проекту саме для публічного простору, що суттєво відрізняється від музейного або галерейного контексту.

Переможцем конкурсу за результатами народного голосування став проект #КРІЗЬ_КОДИ_ЩАСТЯ одеського художника Максима Фіногеєва, який виконав свої художні твори у техніці українського народного мистецтва витинанки. Художник поєднав традиції й сучасність - витнуті візерунки, якими українці здавна прикрашали оселю та типові фотографії з фотобанку, на яких зображені усміхнені, щасливі люди в різних ситуаціях, актуальних для сьогодення. У свою чергу, перенесення традиційної витинанки, як художнього твору, з приватного чи музейного у публічний простір, зокрема на вуличні сітілайти та автобусні зупинки, розширило поняття дому до масштабів цілого міста, як спільного життєвого простору усіх городян. І ця ідея є одним з найбільш значущих, об’єднуючих та змістовних меседжів проекту.

Більше того, проект #КРІЗЬ_КОДИ_ЩАСТЯ висвітлив й ще раз підкреслив очевидну актуальність існуючих питань, які потребували обговорення саме у професійному середовищі. Найголовніші теми – як має виглядати місто й де є ті точки дотику для представників різних сфер, які тим чи іншим чином залучені у формування вигляду публічного простору міста.

Саме тому, 5 березня, у креативному просторі IZONE відбулась конференція на тему «Продукування візуальних кодів міста», яка стала підсумком проекту #КРІЗЬ_КОДИ_ЩАСТЯ. Концепція проекту й підсумкова конференція запропонували митцям розглянути засоби зовнішньої реклами, як потенційні медіа для художнього висловлювання в публічному просторі.

Конференція склалась з кількох тематичних сесій (реклама, мистецтво, урбаністика), у ході яких представники різних професійних спільнот відкрито висловлювались, дискутували й насправді шукали точки дотику та спільні рішення.
Надзвичайно цікавою та перспективною стала сесія, присвячена діалогу представників міської влади та урбаністів, в ході якої учасники дискусії з’ясовували наскільки місту цікаво реалізовувати соціальні ініціативи і як розумно вписувати рекламу у міський ландшафт ще під час планування. Рекламісти й митці спілкувались про те, як, насправді створювати гарний візуальний контент, який прикрашатиме місто та слугуватиме на користь суспільства. А отже, точки дотику є, як і розуміння й готовність до діалогу і поступово, крок за кроком ми рухаємось у вірному напрямку.

Олена Бесхлєбна, директор компанії BigMedia (BigBoard Ukraine/JCDecaux): «Проект #КРІЗЬ_КОДИ_ЩАСТЯ не був простим, проте робити щось вперше завжди складно та дуже відповідально. Ми дійсно вперше в Україні створили такий незвичний арт-об’єкт, вуличну інсталяцію, яка привернула увагу громадськості, зацікавила, і, можливо, заохотила дізнатися більше. Адже мистецтво взагалі, а надто сучасні концептуальні й інноваційні проекти, розкривають свою суть поступово, змушують замислитись і лише осягнувши всю глибини ідею, насправді надихають та закохують глядача. І ці унікальні можливості соціальної комунікації створює саме поєднання мистецтва та можливостей зовнішньої реклами, коли художник безпосередньо звертається до глядачів на вулицях міст. Це цікаво, це потрібно суспільству, і ми 100%-во будемо продовжувати розвивати цю ідею.»
_________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 546 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz