8 вересня 2021 року в Києві відбудеться міжнародна конференція PRIVATELABEL-2021: «НОВІ ВЕКТОРИ У РОЗВИТКУ ВЛАСНИХ ТОРГІВЕЛЬНІХ МАРОК – УКРАЇНСЬКИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД».
Аудиторія учасників Бізнес Події: більше 400 власників, топ-менеджерів роздрібних мереж, постачальників і виробників України, Європи і ближнього зарубіжжя.
Представники провідних ритейлерів Європи і України поділяться з учасниками Конференції практичними кейсами і проведуть майстер-класи з розвитку проектів Рrivate Label, що дозволить її учасникам:
- Підвищити прибутковість виробництва і продажу Private Label.
- Розвинути Private Label в брендозалежних категоріях.
- Збільшити маржу магазинів за допомогою проектів Private Label.
- Визначати потреби сьогоднішнього українського споживача і передбачати їх.
- Розуміти тренди розвитку ВТМ в Україні і в Європі, а також особливості їх практичної реалізації.
- Використовувати інноваційні підходи в роботі з Private Label на основі вивчення успішних кейсів.
Місце проведення Конференції:
м. Київ, вул. Василя Липківського, 1А (3 поверх), ст. метро «Вокзальна», РК «Ультрамарин».
Конференція проходить за підтримки провідних компаній України:
Офіційний Партнер – MAY Україна
Партнери конференції– OKTO CLAY FACTORY, NEOSYSTEM
IT Консалтинговий Партнер - Слуно Україна
IT Партнер – «Спілка Автоматізаторів Бізнесу»
Партнер кава-брейків – Фенікс Інвест Трейд ТМ Jamero
Трансформаційний Партнер – YouCoach
Молочний Партнер – ZINKA
Медіа Партнери – «Киевські Хроніки», 44UA Cайт міста Києва, «Перевізник», «Приватний підприємець», Marketer, PRnews. Io, РБК-Україна
Професійний організатор: TradeMasterGroup.
У числі українських і зарубіжних компаній, які підтвердили свою участь у Конференції, присутні такі лідери ринку як:
Торгові мережі: NOVUS, VARUS, «АШАН», METRO CASH & CARRY UKRAINE, «Таврія В», «Фокстрот».
Аптечні торгові мережі: SIROMED PHARMA, «Здорова Родина».
Виробники продуктів харчування і промислових товарів: ТМ «Мадеса», ТМ «Хелсі Фарм», ТМ «Галка», ТДВ «Запорізький Хлібокомбінат №1», ТОВ «Вітал Фудз», ТОВ «Вельта Косметікс», ТОВ «Укрмедтекстіль», ТОВ «Онікс», ТОВ «Фенікс Інвест Трейд», ТОВ «Флейдж», ТОВ «Веста-Лідер», ТОВ «Наша Сила», ТОВ «Спецтехоснастка», ТОВ « Палетний Двір» та багато інших.
Зареєструватися на Конференцію можна на сторінці реєстрації або зателефонувавши за номером: 067-828-22-59
Програма Конференції
ОСНОВНИЙ ЗАЛ PRIVATE LABEL:
- ШЛЯХ СПОЖИВАЧА. МІЖ БРЕНДАМИ ТА ВТМ. АНАЛІТИКА ВТМ
Максим Машляковський - Виконавчий директор компанії Foresight & Predictive Analytics.
- РОЗВИТОК ВЛАСНИХ ТОРГОВИХ МАРОК В ЄВРОПІ
Jozef Fabo (Словенія) - Керівник Private label компанії Terno (Словаччина, Братислава). Мережа продуктових магазинів KRAJ і TERNO, більше 100 магазинів різного формату.
- НОВИЙ РІВЕНЬ ПРОГНОЗУВАННЯ. ПРОМО-АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ ПОКУПЦІВ І МАШИННОГО НАВЧАННЯ.
Гаррій Гнатовский - Архітектор Рішень «Слуно Україна».
- ПО ТОЙ БІК РRIVATE LABEL
Сергій Мірошник - Директор з продажу компанії MAY-Ukraine (ТМ Richard, Curtis, Mayskiy).
- КОНСОЛІДАЦІЯ РЕГІОНАЛЬНОГО РИТЕЙЛУ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ СКЛАДНИХ ПРОЕКТІВ ВТМ.
Сергій Лобенко - Директор департаменту Власної торгової марки мережі супермаркетів РОСТ.
- ОСОБЛИВОСТІ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ ПІД ВТМ НА УКРАЇНСЬКОМУ РИНКУ ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ ТА ЕЛЕКТРОНІКИ
Роман Гарбуз - Керівник відділу власних торгових марок мережі електроніки та побутової техніки «Фокстрот».
- ЗАВДАННЯ ВТМ З ТОЧКИ ЗОРУ УПРАВЛІННЯ ТОВАРНОЮ КАТЕГОРІЄЮ
Гульфира Крок (Ізраїль) - Експерт з управління асортиментом і ціноутворенням в ритейлі, автор книги «Велика Книга Директора Магазину».
- ПЕРЕД ТИМ, ЯК ДАВАТИ ЗАПИТ ДО КИТАЮ, ЗАПИТАЙТЕ В УКРАЇНІ - МОЖЛИВО, ХТОСЬ ЦЕ РОБИТЬ?
Катерина Лібман - Власниця компанії "Фабрика Перших Фантазій"
- РОЗВИТОК НЕСТАНДАРТНИХ КАНАЛІВ ПРОДАЖУ В ВТМ І ОРІЄНТАЦІЯ НА КЛІЄНТА
Євген Долгов - Начальник відділу експорту та ВТМ «ЕКОНІЯ» ПІІ.
- ОСНОВНІ ПРИНИПИ ВИБОРУ І АУДИТУ ВИРОБНИКІВ ВТМ
Костянтин Жук - Начальник відділу якості, ТОВ «Метро Кеш енд Керрі Україна».
- РОЗУМІННЯ ПРОЦЕСУ СТВОРЕННЯ ВТМ. ПЕРСПЕКТИВИ ВИРОБНИКІВ І ТОРГОВИХ ПОСЕРЕДНИКІВ
Remy Medina (Франція) - Спеціаліст по роздрібним брендам IPLC.
ЗАЛ-2: ІННОВАЦІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ВТМ
- МАЙБУТНЄ ВТМ - ЩО ЧЕКАЄ ВЛАСНІ ТОРГОВІ МАРКИ ПІСЛЯ СOVID 19
Юрій Кузьмяк - Експерт ринку FMCG з понад 15-річним досвідом роботи на керівних посадах в ритейлі в Україні та за кордоном, керівник напрямку і лідер міжнародних проектів з розвитку торгової марки.
- ПІДСУМКИ 20-ти РІЧНОГО РОЗВИТКУ ВТМ У МЕРЕЖАХ З ЧИСЛОМ МАГАЗИНІВ ПОНАД 10 ТИСЯЧ
Сергій Ліщук - Міжнародний консультант, експерт-практик з більш ніж 25-ти річним стажем роботи в індустрії FMCG.
- СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ВЛАСНОЇ ТОРГОВОЇ МАРКИ І КОНТРОЛЬ
Тетяна Скоробагатова - Нью-біз директор компанії «Асторг» (ТМ «Фудмама» і «Готово!»).
- РІЗНИЦЯ У ПРИВАТНИХ ТОРГОВИХ МАРКАХ МІЖ ТРАДИЦІЙНИМ РИНКОМ - РОЗДРІБНИМИ МЕРЕЖАМИ/ТОВАРАМИ ШИРОКОГО ВЖИТКУ ТА РИНКОМ АПТЕК У ПОЛЬЩІ ТА ЄВРОПІ (ОНЛАЙН)
Jakub Kowalski (Польща) - Ведучий ритейл-практик з Private Label Польщі. ВТМ проект-менеджер в одній з найбільших аптечних мереж Польщі.
- ПРОДУКТОВІ ТРЕНДИ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ТОРГОВИХ МЕРЕЖ В КРАЇНАХ БАЛТІЙСЬКОГО РЕГІОНУ (ОНЛАЙН)
Edvardas Bardauskas (Литва) - СТМ-менеджер в компанії SIROMED PHARMA, UAB.
.
- ЕВОЛЮЦІЯ ВТМ (ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ВТМ І ПОТОЧНА СИТУАЦІЯ В СВІТІ)
Денис Степанов - Private brand Development (International) Daymon.
- ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ
Леся Іванченко - Заступник Генерального директора з торгівлі та маркетингу ТОВ «Супермаш».
У рамках проведення Конференції відбудуться Спецпроекти:
- Галерея новинок PrivateLabel-2021. Кожен учасник може представити зразки своїх кращих проектів ВТМ на полицях Галереї Новинок.
- Столи переговорів у форматі мережа - постачальник. Унікальна можливість прямих переговорів з керівниками по закупках роздрібних мереж і виробників.
- Національна В2В-премія PrivateLabel-2021 – Бізнес-нагорода, що відзначає досягнення виробників і мереж в області розвитку ВТМ і взаємодії з ритейлерами.
- Виставка і експозиція рішень і послуг для бізнесу PrivateLabel-2021, на якій будуть представлені:
- Дегустаційні столи від виробників з презентацією своїх новинок PrivateLabel.
- Виставкові стенди з презентацією рішень і послуг для постачальників і ритейлерів.
Ознайомитися з докладною програмою Конференції та зареєструватися можна ТУТ.
Бізнес-довідка про організатора Конференції:
В2В Медіа-група TradeMasterGroup - це:
- Галузеві ЗМІ: Портал роздрібної та оптової торгівлі: www.TradeMaster.UA; Друковане видання: Спецвипуски «Логістика», «PrivateLabel», «Лідери Торгової Ліги», ін.
- Business Events: Професійний організатор Всеукраїнських та Міжнародних практичних конференцій для власників і топ-менеджерів торгових і виробничих компаній (більше 100 конференцій, 10 000 Учасників).
- Business Awards: Ініціатор та організатор щорічних Національних В2В-Премій серед компаній роздрібної та оптової торгівлі ( «PrivateLabel», «Made-in-Ukraine», «Retail-in-Ukraine»).
- В2В Тренінговий центр - навчання для власників, топ-і лінійних менеджерів торгових і виробничих компаній (навчено більше 6000 учасників ринку).
- B2B Professionals: Послуги по реалізації В2В-маркетингових та PR-проектів, досліджень ринку для ключових партнерів.
TradeMasterGroup – це 11 років довіри ритейлерів і постачальників України та Зарубіжжя!
________________________