Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Конференції, форуми та заходи » 2019 » Червень » 7 » XXI Всеукраїнський День Логиста

Розміщення новин компаній

XXI Всеукраїнський День Логиста

Який прогноз розвитку ринку логістичних послуг в Україні? Що потрібно знати про останні тренди? Яких проблем побоюватися? Про все це на XXI Всеукраїнської конференції День Логиста поділилися своїм досвідом провідні фахівці цієї галузі.

У заході взяли участь понад 150 директорів з логістики, генеральних директорів, директорів з продажів, комерційних директорів, керівників складської і транспортної логістики, а також інших фахівців галузі.

Засновник конференції В2В медіа-група TradeMasterGroup дякує спікерів і партнерам за співпрацю і підтримку:

Партнер вантажної і складської техніки - Logistic Forklift
Енергетичний Партнер - Енерджі ГМБХ
Трансформаційний Партнер - YouCoach
Логістичний Партнер - U & Sluno, a.s.
Партнер Конференції - постачальник комерційних автомобілів - Амако + Івеко
Партнер ІнтерКаргоТрак - виробник автофургонів - Інтеркарготрак
Партнер по Цифровий Трансформації - Uma Consulting
Виробник кузовів для комерційного транспорту - Мокавто
HR Партнер - Sun One
Партнер по автоматизації логістики - Quantum International
Трансферний Партнер - Лайм Такси
IT Партнер - Спілка Автоматізаторів Бізнесу
Партнер кава-брейків - Trevi

Про особливості українського ринку вантажоперевезень розповідає Іван Шпак, аналітик відділу аналізу ринків компанії Pro-Consulting, в своїй доповіді "Аналіз обсягу вантажоперевезень в Україні. Структура ринку. Зміна перевезення вантажів за видами транспорту ".

"Загальна проблема ринку вантажоперевезень в Україні - зниження кількості перевезень залізничним транспортом, - зазначає Іван Шпак. - Пік позитивних показників було зафіксовано в 2015 році, проте з тих пір цифри лише стрімко знижувалися".

Причини негативної динаміки - підвищення вартості перевезень, а також зношеність вагонів. Крім того, свою роль також зіграло введення маршрутизації відправлень: простіше кажучи, Укрзалізниця перестала подавати вантажні поїзди на малоактивні станції і невеликі елеватори. Таким чином, відправка зернових вантажів фактично стала прерогативою виключно великих елеваторів.

Згідно з даними УЗ, вже в наступному році 170 тисяч вантажних вагонів будуть виведені з експлуатації. Іван Шпак вважає: це може посилити загальний дефіцит вагонів, що відіб'ється на інших типах перевезень - адже частина вантажів, які раніше призначалися залізниці, почне перевозити річковий і автомобільний транспорт.

Як пройти "випробування митницею" без ризику для себе і свого бізнесу? Про це в доповіді "Митні ризики в логістичних процесах міжнародної торгівлі. Як правильно використовувати митну логістику в зовнішньоекономічній діяльності " розповідає провідний експерт компанії« Незалежна Митна Агенція»Валерій Губарєв.

"Спілкування з митницею і пов'язані з цим проблемні ситуації дійсно можна попередити, - зазначає Валерій Губарєв. - Саме для цього в процесах міжнародної торгівлі давно існує таке поняття, як митна логістика ".

Щоб убезпечити себе і свій вантаж, потрібно не так вже й багато: знати точний маршрут вантажу та графік його перевезення, а також - чи потрібні вантажу фінансові гарантії. На основі цієї інформації розраховуються всі потенційні ризики, які можуть виникнути на митниці. В сумі, зазначає Валерій Губарєв, все це допоможе уникнути проблемних ситуацій на кордоні.

Чи можуть логісти "уживатися" з іншими відділами компанії - і як зробити цей процес максимально ефективним? Про це в своїй доповіді "Взаємодія логістики з суміжними підрозділами в компанії і вплив на загальний результат" розповідає начальник департаменту логістики, ТОВ «Субару Україна» Тетяна Лазуренко.

"Логістична система всередині компанії багато в чому нагадує нейронну мережу, - каже Тетяна Лазуренко. - Ми працюємо з закупівлями, виробництвом, продажами, IT, бухгалтерією і адміністрацією. Як не опинитися при цьому в ситуації з байки "Лебідь, рак і щука"? Ми виробили для цього успішну стратегію ".

На думку Тетяни Лазуренко, головний фактор успіху в комунікації - наявність спільної мови. Як він буде працювати у вашому конкретному випадку, з іншими відділами компанії варто обумовлювати ще "на березі". Можливо, ви спілкуєтеся тільки за допомогою робочих імейлів - і ігнорувати їх не можна. Можливо, до комунікаційних каналів також додані телефонні дзвінки і вайбер - проте в такому випадку варто визначити, який канал в даному випадку є "головним". Такі домовленості допомагають не тільки швидше приймати робочі рішення, а й уникати конфліктів.
Про кадрові проблеми в логістичній сфері розповідає в своїй доповіді "Водій навантажувача. Цінність кваліфікованого персоналу, правильний підбір, навчання" керівник Київського регіонального структурного підрозділу" Логістик Форкліфт "Віктор Усатий.

Уявити ринок логістики та рітейлу без вантажної техніки неможливо. А техніку - без її операторів. Професія "водій навантажувача" дійсно затребувана на українському ринку - однак цей факт не допомагає закрити нагальну потребу. Чому так?

"Проста арифметика, - каже Віктор Усатий. - Зарплата для водіїв навантажувачів в Україні - від 8 до 16 тисяч гривень. На Заході - від 20 до 35 тисяч гривень, в залежності від завантаженості оператора. В результаті маємо ситуацію: фахівці напрацьовують практику в Україні, а після закінчення трьох років їдуть за кордон ".

Галузь логістичних складів гостро потребує кваліфікованих операторах навантажувачів, додає Віктор Усатий. Постійна ротація кадрів в даній сфері пов'язана на даний момент не зі зростанням галузі, а постійним відтоком персоналу.

Досвідом своєї компанії в процесі впровадження автоматизації логістики ділиться Євгенія Кривонос, директор з розвитку, ТОВ «Небесна Криниця ЛТД» в своїй доповіді "Як скоротити бек-офіс і сфокусуватися на сервісі. Досвід автоматизації доставки води ".

"В процесі впровадження автоматизації ми дуже швидко зрозуміли: проблеми логістики - це не тільки проблеми логістики, - каже Євгенія Кривонос. - Підлаштовуючись під тотальну діджіталізацію, ми оновили свій сайт, додавши туди особистий кабінет покупця - і паралельно почали думати про новий сервіс маршрутизації ".
Програми, які раніше окремо вирішували конкретні завдання компанії (вивантаження замовлень, побудова маршрутів доставки), показали свою неефективність - занадто багато факторів в них неможливо було врахувати, що тягло за собою людський фактор.

"Знаєте, як виглядає цей людський фактор в сфері доставки води? - запитує Євгенія Кривонос. - Якщо в маршруті є помилка, водій обов'язково вирішить, що він знає краще - і почне доставляти замовлення на свій розсуд. В результаті люди отримують воду не в обумовлений час - а іноді і не отримують зовсім ".

Щоб вирішити проблему, в нові ПО для автоматизації включили три складові:
- модуль планування
- модуль моніторингу
- мобільний додаток для автоматизації та контролю експедиторів.

Smart розрахунки почали включати не тільки географічні дані і час доставки, але також коефіцієнт зон міста, днів тижня, а також особистий рівень обізнаність водія, який допомагає йому орієнтуватися на місцевості. Нововведення закрили "білі плями" в логістиці, дозволивши зробити доставку води набагато ефективніше.

Як логістичній компанії успішно управляти клієнтським досвідом? Про це в своїй доповіді "Важливість побудови омніканальної взаємодії з клієнтами для логістичного оператора. Історія успіху" розповідає експерт з цифрової трансформації компанії UMA Consulting Андрій Грач.

У сучасному світі на перше місце виходить взаємодія клієнта з компанією. Таким чином, якість послуг доставки визначається клієнтом, як уміння компанії управляти клієнтським досвідом, надаючи можливість гідної і зручною комунікації. Як це відбувається на практиці? Андрій Грач призводить кейс співпраці з компанією Ін-Тайм.

Не дивлячись на те, що Ін-Тайм протягом 17 років займається наданням послуг експрес-доставки по Україні, в 2016 році було прийнято рішення розробити стратегічну трансформацію. В оновлений сервіс вирішено було ввести міжнародні стандарти, а також різного роду інновації в операційній системі.

"У процесі аналізу даних компанії ми прийшли до висновку: омніканальность є ключовим вікном для взаємодії з клієнтами, - каже Андрій Грач. - У випадку з Ін-Тайм близько 20% всіх відправників і одержувачів звертаються в контакт-центр компанії. Для взаємодії з ними крім вхідних і вихідних дзвінків використовується чат, листи на електронну пошту, смс, сторінка компанії в фейсбуці, месенджери і чат-боти. Ключова мета бізнесу - об'єднати історію взаємодії клієнта з бізнесом в одному вікні, зробивши це спілкування максимально простим і зручним".

Як вибрати ПО для автоматизованого складання маршрутів доставки - і успішно вбудувати в структуру підприємства, розповідає в своїй доповіді "Вибір, інтеграція і результати впровадження сервісу автоматизації формування маршрутів доставки" директор транспортної та складської логістики "ФАЙНО-ГРУП" Андрій Седельніков.

"Кожен день наша компанія доставляє продукти харчування в більш ніж 1200 торгово-роздрібних точок. Додайте до цього мережу власних фірмових магазинів, щоб зрозуміти завантаження відділу логістики ", - говорить Андрій Седельніков.

Вибираючи відповідний сервіс автоматизації для свого автопарку, компанія "ФАЙНО-ГРУП" спиралася на наступні характеристики майбутнього сервісу:

- інтеграції - простота і універсальність;
- інтерфейс - інтуїтивно-зрозумілий;
- гнучкість системи - можливо масштабування і доопрацювання;
- вартість - дорожче не означає краще;
- базовий функціонал - широкі можливості;
- моделювання - як було / як буде.

Вибір "ФАЙНО-ГРУП" в кінцевому підсумку впав на український софт, найбільш затребуваними функціями якого виявилися автоматичний розрахунок, розрахунок з використанням угруповань ТРТ 3 і розрахунок з урахуванням розподілу ТРТ по гео-зон.

"Позитивні зміни після повноцінної інтеграції не змусили себе чекати, - каже Андрій Седельніков. - Так, у другому півріччі пробіг по всіх філіях значно зменшився, склавши 138 тисяч кілометрів. Разюче скоротилося також час роботи логістів - на 75-80%. Час до ТО автомобілів виросло і у нас з'явилася можливість стежити за простоями і переміщенням ТЗ. У водіїв з'явилося більше часу на відпочинок ".

Як логістичній компанії "утриматися на плаву", оптимізувавши свої робочі процеси? Про це в своїй доповіді "Новий рівень управління транспортною компанією в результаті комплексної автоматизації" розповідає директор компанії BGS Solutions Анжеліка Єфанова.

"Як будь-який живий організм, підприємства спочатку зароджуються, після цього настає стадія дитинства (коли головне - вижити, зібравши достатню кількість грошей), а потім приходить так звана стадія" Давай-давай ", коли вже необхідно вийти на стабільні продажі, - розповідає Анжеліка Єфанова. - Саме на цій стадії найчастіше починаються системні проблеми ".

Дійсно, на перший погляд, у компанії все відмінно: співробітники накопичили достатньо досвіду, контракти укладаються, клієнти рекомендують послуги компанії. Однак щось не так. Це "щось" - неправильна організація бізнесу, яка заважає йому ефективно рости.

"Оптимізація – гарна "протиотрута"для такого розладу всередині компанії. Однак далеко не кожна модель оптимізації підійде вашому бізнесу, - каже Анжеліка Єфанова. - Тому перша порада, яку ми даємо всім підприємствам транспортної галузі - це знайти своє місце, визначити себе, свою компанію і свої можливості і ресурси майбутньої автоматизації ".

Для кожного - рівень автоматизації свій. Хтось бажає просто почати вести облік заявок і грошових надходжень в системі, а хтось хоче оптимізувати маршрути і працювати з big data. Кожен вектор руху - прийнятний, якщо співвідноситься з цілями і можливостями компанії.

Про проект "Route to market", який відкрив для Coca-Cola Beverages Ukraine Limited шлях до моніторингу та оптимізації витрат, виручки і рівня сервісу, розповідає менеджер з логістики компанії Андрій Халімоненко.

Основна проблема всіх виробничих компаній: показники відділу продажів є головними антагоністами показників логістики. У зв'язку з цим керівництво проекту вирішило сфокусувати увагу на трьох основних напрямках виробничої компанії, які так чи інакше становлять основу її стратегії:

- оптимізація витрат;
- збільшення виручки;
- поліпшення рівня сервісу, який компанія надає замовникам.

"Route to market - це все те, що допомагає нам досягти тих цілей, які поставлені в розрізі конкретної стратегії, - каже Андрій Халімоненко. - Route to market став основою для того, щоб пояснити всім всередині компанії, як ми будемо досягати того, що було поставлено в розрізі стратегії компанії ".

Що відбувається на українському ринку складської нерухомості? Про це розповідає Дмитро Пасенков, керівник департаменту агентських і консультаційних послуг у сфері промислової та логістичної нерухомості, Cushman & Wakefield в своїй доповіді "Тенденції та перспективи ринку складської логістики в 2019-2020 роках. Аналіз основних чинників: вакантність, попит, нова пропозиція. Основні угоди на ринку в QI 2019 року ".

"Показники оренди приміщень в минулому році падали, - говорить Дмитро Пасенков. - Всього орендовано було 179 тисяч квадратних метрів нерухомості - і через негативну динаміку часто забирали приміщення, які раніше були не затребувані ".

Головні компанії, які формували попит на ринку оренди в першому кварталі 2018 року - логістика-перевезення, непродовольчий рітейл і товари щоденного споживання. Однак і вони, як правило, укладали угоди в невеликих форматах.

Головним трендом минулого року виявилося зміна динаміки. Так, якщо в 2007-2008 роках ставка досягала 10 доларів, але на сьогоднішній день - після великого падіння в 2014-2015 роках, - вона починає повернення на попередні показники, наближаючись до еквівалента в 5 доларів.

Про те, чому автоматизація часом не дає бажаних результатів, в своїй доповіді "Причини невдач при впровадженні проектів автоматизації в ланцюзі постачання. І як їх не допустити? "Пояснила комерційний директор LLC Sluno Ukraina Тетяна Богдан.

"Кожен проект має кілька послідовних етапів. Перший, і за сумісництвом головний - це бачення, - каже Тетяна Богдан. - Потрібно відповісти собі на питання - "чого ми, власне, хочемо?". Це дуже допомагає мені на початковому етапі, коли обсяг стартовою інформації може накрити з головою будь-якого фахівця ".

Підібрати систему, знаючи бажаний кінцевий результат, набагато простіше. Однак однієї системи мало - потрібні ще й процеси. Навчившись вибирати системи і справлятися з процесами, ви зможете вирішити проблеми в своїх проектах, вважає Тетяна Богдан.

Своїм досвідом у сфері управління запасами в компанії ТОВ "Стиль Д" ділиться директор департаменту логістики Михайло Таран у своїй лекції "Порівняння ешелонованих і децентралізованих систем управління запасами".
"Чому я вирішив звернути увагу саме на цю тему? Багато в чому до цього мене підштовхнула моя персональна історія", - говорить Михайло Таран.

Вказуючи на слайд із схематичним зображенням еволюції в поданні Дарвіна, Михайло розповідає про етапи своєї роботи в ТОВ "Стиль Д". Спочатку він отримав посаду керівника транспортного відділення. Проблеми почалися буквально на наступний день: вантажі подавалися на відвантаження невчасно, машини простоювали, постійно потрібно було домовлятися з одержувачами, щоб ті почекали ще трохи. Здавалося, центр "вселенського зла" відомий - воно зосереджено в відділі складської логістики. Однак потім Михайло Таран був призначений главою і цього відділу. "Трохи розібравшись зі складом, я зрозумів, що вони не такі погані насправді, - зазначає він. - У цього відділу теж є свої складності, і все "вселенське зло" перемістилося для мене у відділ управління запасами".

Проте минув час - і Михайло отримав в підпорядкування і цей відділ. Досить скоро після цього прийшло переосмислення: відділ управління запасами - зовсім не вселенське зло, а свого роду нервова система компанії.
"Головне правило для нервової системи - вона не може працювати хаотично, - каже Михайло Таран. - Інакше вийдуть конвульсії, а не злагоджена робота. У зв'язку з цим ми прийняли рішення ввести ешелоновану систему управління запасами, яка дозволила централізувати роботу всієї компанії ".

Про те, як інновації допомагають логістичним компаніям збільшувати власну продуктивність і прибуток, розповідає Комерційний директор компанії «ЕНЕРДЖИ ГМБХ» Андрій Прядко в своїй доповіді "Тягові батареї - як підвищити економічний ефект при виборі сучасних технологій".

"Ще кілька років тому літій-іонні батареї вважалися на українському ринку свого роду "ноу-хау ", і ціна їх була досить високою, - говорить Андрій Прядко. - Однак сьогодні ця ситуація стрімко змінюється ".

Більшість вітчизняних постачальників техніки вже активно завозять в Україну літій-іонні батареї - що значно знижує їх ціну, і одночасно підвищує конкуренцію даного продукту зі свинцево-кислотними батареями. Такі гіганти українського рітейлу, як Сільпо, Боржомі, P & G, Coca Cola і Nemiroff вже активно використовують літій-іонні батареї. І навіть якщо дана технологія здається занадто дорогим придбанням, її завжди можна взяти в оренду - особисто перевіривши, наскільки ефективна ця інновація.

"Як знайти грань оптимального асортименту для збільшення ефективності бізнесу і скорочення витрат в ланцюзі постачань?", Задається питанням Supply Chain Director ТЕДІС Україна Валерій Козлов у своїй лекції.

"Всі компанії і бізнеси налаштовані на розвиток портфеля своїх продуктів, оскільки по факту це те, що рухає бізнес, - каже Валерій Козлов. - Однак далеко не завжди ми регулярно займаємося переглядом свого портфеля, щоб просування свого бізнесу забезпечити".

Для кожної компанії важливо раз в кілька місяців повертатися на склад, перевіряючи, що було вироблено п'ять років тому і залишилося незатребуваним, а що працює ефективно і заробляє "правильну" маржу для компанії. Оскільки чим більше компанія виробляє продуктів, які не відповідають очікуванням маркетингу або комерції, тим більше стає "хвіст" асортименту, і тим сильніше страждає бізнес від складності роботи з цим асортиментом.

Щоб забезпечити точну діагностику свого портфеля, Валерій Козлов рекомендує:

- провести повний аналіз позицій в базі даних;
- очистити базу даних від неактивних SKU;
- виділити позиції, яким <9 місяців;
- скласти рейтинг по класах A, B, C, D.

Про нове програмне забезпечення для керування складом розповіла Катерина Малишева, директор по маркетингу Quantum International у своїй доповіді "Практичний кейс використання системи автоматизації складу Qguar WMS в версії 6.0, переваги та гідності нової версії для Замовника".

Вихід системи Qguar WMS в версії 6.0 був анонсований ще на початку 2018. "Нові версії систем у нас з'являються досить рідко, - зазначає Катерина Малишева. - Так, наша система управління складом за 20 років вже встигла "перехворіти всіма дитячими хворобами", і особливе втручання в код там не потрібно. Однак причиною появи Qguar WMS 6.0 стали зміни на ринку ".

Сучасний ринок змушує системи бути багатоплатформеними, - їх використовують на персональних ПК як в системі Windows, так і Linux. Крім того, термінали збору (на яких працює 90% українських складів) також повинні працювати одночасно на Windows CE, Windows mobile і Android.

Як налаштувати зону збірки складу так, щоб вона функціонувала максимально ефективно? Кирило Ченкалов, директор з логістики в "Алло", розповідає про це в своїй доповіді "Складська логістика. Оптимізація процесів і їх результати. Кейси компанії Алло ".

"Одна з перших змін, які ми провели в" Алло ", була зміна топології в зоні збірки, - говорить Кирило Ченкалов. - Коли я тільки прийшов у компанію, топологія була сформована так, що один товар міг перебувати в кількох осередках одночасно. Проаналізувавши "температурну карту" складу, ми побачили - за всіма стелажами у нас температура однакова. Тобто, фактично, збирачі, формуючи замовлення, однакову кількість разів підходять до кожного стелажа ".
Щоб виправити цю ситуацію, в новій топології було введено головне правило: один осередок для одного товару. Після цього всі товари категорії А розмістили максимально близько до столів контролю (після яких товар йде на доставку), товари категорії В - трохи далі, а товари С - в самому кінці.

Нова топологія допомогла не тільки спростити систему функціонування складу "Алло", а й значно прискорити його роботу.

Про роботу зі складським персоналом міркує ТОП-практик логістики з більш ніж 12 річним досвідом, директор з логістики компанії FADO, автор тренінгу «Оптимізація транспортної, складської логістики» в тренінговому Центрі TradeMasterGroup Євген Нікушин в своїй доповіді "Категоризація логістичного персоналу на складі. Практична Робота зі складання категорій персоналу для своєї компанії ".

"Якщо говорити про складський персонал, то це стара дилема: хто повинен працювати на складі - фахівці або універсали?, - задається питанням Євген Нікушин. - Зрозуміло, все залежить від ситуації. Одна людина на складі - від безвиході універсал, а коли їх стає два, ми вже починаємо приймати рішення - а чи потрібно робити фахівцем когось із них ".

Ключове завдання менеджменту - створити такі умови для складського працівника, в яких він зможе повноцінно працювати, вважає Євген Нікушин. Одне з таких умов - матеріальне заохочення за хорошу роботу. Однак далеко не завжди такий стимул відповідає всім завданням компанії. Що, якщо нам потрібен працівник-універсал? Тільки матеріальні блага його не стимулюють - він буде продовжувати виконувати лише частину роботи, яка добре у нього виходить; еволюції не відбудеться.

Євген Нікушин: для такого "стимулювання" він ввів систему категоризації персоналу, яка дозволяє працівнику "заслужити" певну категорію - і носити її, як звання. Погано виконана робота позбавляє працівника "звання" - як і престижу в колективі. Така система дозволяє не тільки мотивувати персонал, а й побудувати ефективну роботу складу.

31 травня в рамках конференції також пройшли Змагання водіїв вилочних навантажувачів навантажувачів. Офіційним партнером змагань виступила компанія Logistic Forklift, яка надала свої автонавантажувачі Goodsense.

Вітаємо переможців змагання, а саме:
1 місце - компанія Агромат
2 місце - компанія Баядера Логістик
3 місце компанія Агромат


Організатор конференції - B2B Медіа-група TradeMasterGroup, вітає всіх учасників XXI Всеукраїнського Дня Логіста з набутими знаннями, корисними знайомствами і новими проектами. До зустрічі на наших наступних конференціях!
_______________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 557 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz