Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Маркетинг » 2021 » Серпень » 29 » «Холодне» літо: що робити, якщо падають продажі?

Розміщення новин компаній

«Холодне» літо: що робити, якщо падають продажі?

Трапляється, що в літній період в аптечному роздробі падають продажі: істотно скорочується як кількість чеків, так і цифра в середньому чеку — на 15-20%. Втім, ці показники можна «підтягнути» і підтягнути показники навіть в оксамитовий сезон!

Літо і початок осені — період відпусток, і ніякі локдауни не змінять цей «закон» природи. Значить, потрібно ловити момент!

Гроші йдуть у відпустку

Аптечка відпускника – чудова ініціатива, багато її пробували, але чи завжди результат відповідав очікуванням?

Немає ніякої потреби формувати універсальну аптечку і пропонувати (вважай навʼязувати) відвідувачеві готове рішення: як показує досвід, дуже маленький відсоток клієнтів аптек погоджується купувати готовий варіант аптечки.

Причини їхньої байдужості до такої турботи очевидні:

відвідувач може не погодитися з доцільністю/повнотою переліку лікарських засобів, які наповнюють аптечку.
відвідувач хотів би сформувати аптечку самостійно, виходячи зі свого власного досвіду або потреб.
у відвідувача вже є ліки, що входять до складу запропонованої аптечки, і йому не хотілося б купувати зайві.
остаточна ціна непрозора для відвідувача – він побоюється, що придбання тих самих ліків у роздріб обійдеться йому дешевше.

У цій ситуації добре працює інформаційна пропозиція – презентуйте перелік ліків, які будуть доречні для комплектації аптечки відпускника. Крім цього, інформаційну пропозицію можна ще і підкріпити привабливим ціновою або акційною пропозицією. Затертий прийом перетворюється в ефективний інструмент продажів, оскільки…

Ви даєте клієнту найважливіше – право вибору.
Ви нагадуєте йому про необхідність аптечки = проявляєте про нього турботу.
Ви дозволяєте відвідувачу побачити вигоду в такій покупці.

Локомотиви літніх продажів


Унікальність пропозиції дає прекрасну можливість для крос-продажу. Головне – дотримати необхідні умови і стежити за асортиментом. Повноцінна викладка товарів цієї категорії в торговому залі аптеки обовʼязкова.

Сезонні товари – нескладна в обігу товарна категорія, яка може допомогти підтримати продажі: в основному її складають репеленти, акарициди і сонцезахисні засоби. Приклад успішної акції: під час покупки будь-якої одиниці із сонцезахисної серії «N» або «L» – засіб після засмаги мінус 50%: слід підвищувати продажі у своєму регіоні, тож нехай купують косметику для догляду за обгорілою шкірою у вас, а не в аптеках курортних міст.

Ентеросорбенти і засоби від алергії повинні мати додаткову викладку – або в місці основної представленості, але ще краще розмістити їх у місцях прикасової зони, щоб клієнти точно не випустили їх з поля зору.

Вологі серветки, антисептики для рук і супутні товари так званого літнього асортименту повинні кидатися в очі навіть найбільш короткозорим. Влітку вологі серветки взагалі можуть стати товарною позицією, що потрапляє практично в кожен чек.

Влітку категорія продуктів жіночої гігієни демонструє тенденцію до зростання (особливо в підгрупі тампонів). Це можна пояснити традицією: таку категорію підтримують виробники шляхом різних акційних пропозицій (ті ж мінус 50% на другу упаковку або подарунок під час придбання однієї-двох). Щоправда, аби порадувати своїх відвідувачів цими бонусами, слід домовитися з виробником заздалегідь – як правило, такі акційні пропозиції обмежені за обсягом.

Чи працюють ваші холодильники на повну потужність? Адже охолоджена мінеральна вода – відмінне джерело зростання продажів у спеку. І не тільки: деяким клієнтам потрібно запити таблетки, і далеко не всіх влаштує вода кімнатної температури.

Формуючи сприятливе середовище для крос-продажів сезонної продукції, стежте, щоб усе відбувалося своєчасно й організовано: якщо запущено акцію, то вона повинна бути робочою і пробиватися на касі знижкою; якщо ви пропонуєте клієнтам засіб від засмаги, до нього повинна йти пара – засіб після засмаги; якщо на видному місці вивішено плакат із зазначенням акційних препаратів, то всі вони неодмінно повинні бути в наявності. Не можна заявити про акцію і не забезпечити її проведення.

Гарний приклад

Проводячи в літній період різні акції, ви можете не тільки збільшити продажі, а й залучити у свої торгові точки нових покупців.

Акція «Сезон полювання за подарунками» чудово продемонструє, як можна ефективно підтримати продажі і середній чек протягом усього літнього періоду. Серед категорій сезонних товарів у кожній групі вибирають одну позицію – у разі її придбання покупець отримує скретч-карту з гарантованим подарунком. Така маркетингова активність дає змогу залучити нових покупців і зміцнити лояльність старих. Крім того, вона забезпечує можливість зростання продажів за певним продуктом, який можна вибрати спільно з постачальником.

Можна організувати такий захід, як дегустація нової мінеральної води, фіточаїв, соків, і навіть зробити його регулярним, скажімо, проводити щосуботи.

Ну, а формування маркетингового бюджету від різних виробників сприяє істотному зменшенню витрат на проведення маркетингових активностей і водночас дає змогу запустити масштабнішу акцію, яка здатна дати вже суттєвий приріст продажів, як у товарному, так і в грошовому еквіваленті.

Перевіряємо викладку!

Поправляємо і наводимо марафет у прикасовій зоні, на вітринах і полицях. Перевірте, чи всі пріоритетні товари з «літнього списку» розміщені в гарячих зонах. В ідеалі краще сформувати сезонну вітрину, а ще краще – дві і розмістити в них всі актуальні влітку продукти. Якщо не знайшлося місця, сформовані комплекси для крос-продажів потрібно викласти на їхній «рідний» вітрині, але так, щоб вони були помітні.

Джерело: https://thepharma.media/
____________________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 516 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz