Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Медіаринок, pr і реклама » 2019 » Листопад » 21 » Український ринок PR: фактори зростання

Розміщення новин компаній

Український ринок PR: фактори зростання

Роль Public Relations для сталого розвитку бізнесу важко переоцінити, і вона особливо зростає в кризові періоди, оскільки в умовах постійних змін і невизначеності PR дозволяє акцентувати увагу цільових аудиторій на значущих перевагах компанії та бренду, заручитися підтримкою і лояльністю різних груп громадськості.

Актуальні тенденції та проблеми ринку PR обговорювали експерти 18 листопада 2019 р., під час прес-конференції, що відбулася у прес-центрі «УНІАН».

Незважаючи на складну ситуацію в економіці і політичні потрясіння, український ринок PR продовжує розвиватися. Ринок практично не зростав в період 2014-2017 р.р., але в останні 2 роки намітилася тенденція до зростання (за оцінками ВРК, в межах 10% в рік).

Згідно даних Всеукраїнської рекламної коаліції, за підсумками 2018 року український ринок PR оцінюється в обсязі 900 млн. грн. За оцінками Publicity Creating, на даний момент до 40% (360 млн. грн.) Загального обсягу ринку займають піар-послуги для комерційних підприємств. Що стосується ринку PR-послуг для В2В компаній, то за оцінками Publicity Creating, він займає не менше 15% від загального обсягу PR ринку для комерційних структур (тобто, більше 50 млн. грн).

Валерій Курейко, директор Publicity Creating, відзначив: «Ключовою перевагою самих Public Relations в комерційному секторі є те, що даний вид комунікацій активно сприяє отриманню маркетингового результату, більше того - при грамотному підході, може бути локомотивом і рушійною силою розвитку бізнесу».

У свою чергу Руслана Плис, Account Director Publicity Creating, зазначила: «Основною тенденцією на українському ринку PR є повернення компаній до стратегічного планування. Все більше клієнтів розуміють важливість репутації для розвитку бізнесу, особливо в сфері В2В, і віддають перевагу комплексним програмам PR-просування».
Фахівці відзначили, що компанії, котрі звертаються за піар-послугами, діляться на 2 основні групи. Перша - ті, хто зіштовхнувся з будь-яким інформаційною або репутаційною кризою, і прагне вирішити її за допомогою піар-технологій. Друга група — компанії, котрі мають намір «атакувати» - наприклад, розширити частку ринку (тобто, потіснити конкурентів), вийти на новий ринок, вивести нову торгову марку або нову послугу, вид продукції і т.д. Це досить амбітні компанії, що претендують на підвищення своїх позицій на ринку, дуже часто - на лідерство в своєму сегменті або на своєму ринку. За даними Publicity Creating, найбільш часто за комплексним піар-просуванням звертаються компанії сектора В2В, а також українські виробники (в тому числі, виробничі потужності яких розташовані в регіонах).

Фактори, які можуть прискорити розвиток PR ринку наступні: загальна активізація піар-діяльності компаній і підприємств, професійна розробка стратегій PR-просування на довгостроковий період (від 2-3 до 5 років),а такж зростання обсягів аутсорсингу піар-послуг.

Щодо термінів планування PR-просування на наступний рік, то експерти зазначили, що багато компаній починають вже в листопаді-грудні, також для цього використовують початок року (січень-лютий).

-----------------


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 491 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz