«У нас 340 магазинів по всій країні і тисячі співробітників. У мінливих умовах ми повинні продовжувати піклуватися про потреби наших клієнтів, оптимізувати внутрішні ресурси і дуже швидко адаптуватися до ситуації. Якщо ми можемо використовувати площу торгових точок під інші завдання, ми будемо це робити. Звичайно, дотримуючись усіх заходів безпеки і санітарних норм, як ми це робимо з початку карантину», – каже Олександр Пащенко, виконавчий директор омніканальної мережі АЛЛО.
АЛЛО також оголошує про запуск сервісу «АЛЛО-Експрес» у великих містах: Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові та Запоріжжі. Вперше компанія ввела можливість отримання замовлення день у день у період весняного карантину, перевівши частину продавців у кур'єри і, таким чином, зберігши робочі місця.
Замість традиційного відвідування магазину, у клієнтів АЛЛО також є можливість отримати вичерпну консультацію по відеозв'язку і тут же оформити замовлення в режимі онлайн. На сайті allo.ua доступна унікальна для українського ритейлу функція Експерт онлайн, що дозволяє провести відеоконсультацію з продавцем, який продемонструє обраний товар, випробує його функції і відповість на будь-які питання.
________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua