Раніше програма лояльності дозволяла клієнту отримати бонусні гривні тільки при взаємодії з брендом: участь у різних активностях, надання відгуків за покупки певного товару та багато іншого.
«Першим етапом поліпшення умов для покупців став кешбек у розмірі 1% для тих, хто здійснює покупки в застосунку АЛЛО, так як це один з найперспективніших і затребуваних каналів продажів. У найближчому м
айбутньому ми, звичайно ж, плануємо розширити ці умови і для інших каналів продажів. За нашими прогнозами, це дозволить збільшити кількість транзакцій в застосунку на 35%», — коментує Бардаков Олександр, Head of CRM department ГК АЛЛО.
Як це працює:
Все, що необхідно зробити для отримання бонусів за покупки — встановити застосунок АЛЛО й авторизуватися. АЛЛО-Гроші автоматично нараховуються на персональний рахунок після здійснення покупки.
За кожну покупку клієнтам АЛЛО повертається 1% від фактично сплаченої суми після врахування всіх акцій і знижок. Бонусні гривні можна буде витратити на 21-й день після нарахування протягом 180 днів.
«Варто відзначити, що тепер кешбек застосовується за покупку будь-якого товару на маркетплейсі allo.ua. В інших ритейлерів, наскільки нам відомо, на цей момент дана функція не реалізована», — додає Бардаков Олександр.
Таким чином, з урахуванням того, що в маркетплейсі АЛЛО можна «натицяти, що хочеш» з багатомільйонного асортименту, шанс не витратити бонуси вкрай низький. А якщо врахувати, що за кожну наступну покупку буде нарахована нова порція АЛЛО-Гроші, можна сміливо сказати, що АЛЛО включили вічний бонусний двигун.
___________________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua