Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Послуги » 2018 » Травень » 6 » Amadeus Altéa — найпопулярніша у світі система обслуговування пасажирів

Розміщення новин компаній

Amadeus Altéa — найпопулярніша у світі система обслуговування пасажирів

Компанія Yieldr, що надає автоматизовані маркетингові інструменти для авіакомпаній, нещодавно опублікувала результати дослідження, згідно з якими Amadeus Altéa стала лідером рейтингу популярних систем обслуговування пасажирів (PSS). Система посіла перше місце у Європі та Африці і друге — в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні та на Близькому Сході.

Слідом за Amadeus Altéa розташувалася SabreSonic, що стала номером один у Північній і Латинській Америці та має досить сильні позиції в Європі, на Близькому Сході та в Африці.

Незважаючи на те, що TravelSky використовується тільки в одному регіоні, дана система вийшла на третє місце. Цією системою ексклюзивно користуються китайські авіалінії та деякі інші азійські авіаперевізники.

Як випливає з цифр на інфографіці, розрив між другим і третім місцем незначний, тоді як переможець, Amadeus, значно перевершив своїх конкурентів. Такому показнику сприяло і придбання компанії Navitaire на початку 2016 року.
Лідерів серед PSS визначила кількість крісло-кілометрів (ккм) всіх авіакомпаній, які користуються системою.

Інформація про те, з якою системою працює авіаперевізник, була взята з відкритих джерел, а дані щодо ккм отримані від аналітичної компанії OAG у період з 30 жовтня до 5 листопада 2017 року.

Прийнятий за основу аспект сприятливий для авіакомпаній, у яких сукупний наліт кілометрів більший, незалежно від числа пасажирів або кількості рейсів. Якщо взяти до уваги відносні відстані, короткі рейси можуть характеризуватися більшим числом пасажирів на кілометр, ніж далекомагістральні. Перевізники, які працюють на коротких відстанях і мають у своєму розпорядженні велику кількість маршрутів та літаків, також матимуть вищий показник крісло-кілометрів.

Незважаючи на повну обґрунтованість даного дослідження, слід враховувати і такі важливі показники, як різниця між наявними крісло-кілометрами, дохід на кожен крісло-кілометр і кількість фактично перевезених пасажирів.
Система обслуговування пасажирів (PSS) є основою IТ-інфраструктури авіакомпанії і зазвичай об'єднує системи бронювання, обліку місць та реєстрації пасажирів, що робить її критично важливим елементом цілісної роботи авіакомпанії. Система бронювання дозволяє авіаперевізникам продавати квитки. Система обліку визначає, скільки місць є на рейсі в різних класах бронювання, а система реєстрації пасажирів реєструє їх на рейс.

________________________________________________________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 644 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz