Із розвитком тревел-індустрії авіакомпанії розробляють нові методи роботи, щоб запропонувати клієнтам більш персоналізований сервіс. В рамках цієї ініціативи Amadeus підписав нову угоду про дистрибуцію з австралійським авіаперевізником Qantas. Дана угода включає домовленість щодо прямого каналу, який отримає назву Qantas Channel та розпочне роботу з 1 серпня 2019 року.
В угоді значиться, що постачальники послуг Amadeus, котрі уклали договір про Qantas Channel, отримають доступ до широкого вибору тарифів і спеціальних пропозицій для тревел-агентств, а в майбутньому – і до NDC-контенту, а Amadeus забезпечить швидкий та зручний процес бронювання контенту.
Qantas та Amadeus тісно співпрацюють у рамках NDC. У червні минулого року авіакомпанія приєдналася до програми Amadeus NDC-X для підключення своєї дистрибутивної платформи Qantas Distribution Platform (QDP) до Amadeus. Це забезпечить доступ до NDC-контенту Qantas в Amadeus Travel Platform.
«Ми дуже раді продовжувати співпрацю з Amadeus у рамках просування Qantas Channel, – говорить Ванесса Хадсон (Vanessa Hudson), директор з роботи з клієнтами авіакомпанії Qantas. – Розвиток нових технологій змінив наш підхід до роботи з бізнес-партнерами. Підписавши угоду про Qantas Channel, ми зможемо надати ще більш якісне обслуговування нашим спільним клієнтам. Ми раді можливості й надалі співпрацювати з нашими партнерами та брати участь у розробці цих інновацій».
«Партнерство - це основа прогресу. Amadeus є постачальником IT-рішень та дистриб'юторських послуг для Qantas, і ми раді підтримати цю авіакомпанію в її прагненні надавати клієнтам ще більш персоналізований сервіс у всіх аспектах. З Amadeus Travel Platform ми допомагаємо авіакомпаніям, постачальникам та продавцям тревел-послуг, а також самим мандрівникам краще орієнтуватися в тревел-індустрії, котра постійно розвивається», – коментує Сиріл Тетаз (Cyril Tetaz), виконавчий віце-президент підрозділу Airlines Азіатсько-Тихоокеанського регіону в Amadeus.
Це новий виток у розвитку співпраці Qantas та Amadeus. У 2018 році компанії продовжили угоду про технологічне партнерство та дистрибуцію і спільно модернізували процес онлайн-бронювання Qantas. Завдяки цьому авіакомпанія отримала можливість надавати мандрівникам більш персоналізований та зручний сервіс.
Ще одним прикладом співпраці стала участь Qantas у хакатоні Amadeus (Amadeus '2018 Hackathon event), на якому команда Qantas представила мобільний додаток The Wallaby. При його розробці використовувався сервіс Amadeus Digital Experience. Інтерактивний додаток аналізує попередній досвід пасажирів, щоб спланувати майбутні подорожі, прокласти маршрут і допомогти з іншими деталями, такими як вибір місця на борту або способи оплати.
_____________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua