Основна перевага цього запуску для тревел-агентств полягає в тому, що відтепер вони можуть переглядати і порівнювати всі доступні авіарейси та додаткові послуги авіакомпаній для будь-якої конкретної поїздки на одному екрані, незалежно від того, отримані вони з EDIFACT, NDC або інших API.
Оскільки обслуговування клієнтів є головним пріоритетом для тревел-агентств, нова версія Selling Platform Connect також дозволяє обробляти бронювання, виконані через NDC, включаючи можливості змін (reissue) і повернень (refund) авіаквитків. Крім того, вимушені зміни (involuntary), або зміни, внесені в бронювання авіакомпаніями, як і раніше, оброблятимуться за допомогою звичного для агентів механізму.
Усі функції, а також новий графічний інтерфейс були розроблені та протестовані в тісній співпраці з клієнтами Amadeus у рамках програми NDC-[X].
«Ми ставимо перед собою двояку мету: інтегруючи NDC у Selling Platform Connect, допомагаємо авіакомпаніям персоналізувати обслуговування клієнтів і впроваджувати NDC-контент, а також даємо можливість постачальникам туристичних послуг і надалі працювати в звичному середовищі. Наше рішення надає мережі тревел-агентств доступ до нового NDC-контенту, а також до вже наявного контенту — все на одному екрані», — говорить Джанні Пізанелло (Gianni Pisanello), віцепрезидент з розвитку програми NDC-X в Amadeus.
Клієнт Amadeus компанія Flight Centre Travel Group і її підрозділ з управління діловими поїздками FCM Travel Solutions брали активну участь у створенні нової версії Selling Platform Connect із підтримкою NDC. При розробці платформи були враховані відгуки Flight Center і FCM про інтерфейс користувача, в тому числі щодо зовнішнього вигляду платформи, можливостей пошуку, бронювання та обслуговування.
Нікола Пінг (Nicola Ping), менеджер напряму Air Content & Distribution у регіоні EMEA, Flight Centre/FCM, прокоментував: «Співпраця з Amadeus стала дуже плідною для Flight Centre і FCM і допомогла скласти roadmap NDC не тільки для нас самих, але і для TMC та ритейл-тревел-агентств у цілому. Це партнерство вельми успішне, оскільки ми змогли протестувати інтерфейс користувача з підтримкою NDC у Selling Platform Connect при організації і leisure, і бізнес-поїздок. Завдяки цьому ми змогли надати Amadeus цінну інформацію та відгуки для формування остаточного дизайну. Важливим етапом нашої участі в програмі став той факт, що наші консультанти почали бронювати і використовувати NDC-контент у новому рішенні Amadeus у серпні цього року».
«Новітня версія Selling Platform Connect — оптимальне рішення для нас. Ця платформа надає нашим консультантам доступ до NDC-контенту і мінімізує збої при типових бізнес-операціях, оскільки наші співробітники продовжують робити бронювання в знайомому для них технологічному середовищі, — продовжив Н. Пінг. — Це відкриває нам доступ до більшої кількості опцій, зібраних на одній платформі, щоб забезпечити нашим клієнтам персоналізоване бронювання й інші переваги NDC».
Версія Selling Platform Connect із підтримкою NDC наразі використовується декількома ключовими партнерами програми NDC-[X]. Поступове розгортання розпочнеться найближчими місяцями. Рішення продовжують поліпшувати, додаючи новий контент і функціональні можливості.
_________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua