Система обслуговування пасажирів нового покоління Amadeus Altéa допоможе Bangkok Airways підвищити якість сервісу та отримати додатковий дохід.
За допомогою Amadeus Altéa авіакомпанія розпочне масштабну трансформацію основних IT-систем. Таке перетворення передбачає підвищення рівня задоволеності клієнтів, адже пасажири зможуть отримати більш персоналізований сервіс на всіх етапах подорожі, від бронювання авіаквитків і до посадки на рейс. Рішення пакета Amadeus Altéa також спростять основні операційні процеси авіакомпанії.
Путтіпонг Прасарттонг-Осот (Puttipong Prasarttong-Osoth), президент Bangkok Airways, зазначає:
«Ми інвестуємо в передові технології, щоб пропонувати пасажирам інноваційні та персоналізовані послуги і робити кожну подорож особливою. Адже потреби пасажира для нас завжди на першому місці. Партнерство з Amadeus також дає доступ до глобальної спільноти авіакомпаній, які інвестують у сучасні технології. Це підтримає наші амбіції щодо створення екосистеми всередині авіаційної індустрії та зміцнить позиціонування компанії в якості «Азійських бутик-авіаліній» (Asia's Boutique Airline)».
Bangkok Airways вирізняється унікальною для регіону операційної моделлю. Вона об'єднує авіакомпанію та суміжні компанії, що займаються авіакейтерингом, наземними операціями і вантажними перевезеннями. Крім того, регіональна авіакомпанія Bangkok Airways уклала код-шерингові угоди з 26 провідними авіалініями світу.
Незаперечні переваги Amadeus Altéa Suite включають швидшу та спрощену процедуру реєстрації на рейс і можливість за лічені секунди перереєструвати пасажирів, що запізнилися. Система також сприяє поліпшенню показника своєчасності вильотів і автоматично застосовує з'ясовані вподобання клієнта при кожній взаємодії з ним.
Сіріл Тетаз (Cyril Tetaz), виконавчий віце-президент підрозділу Airlines Азіатсько-Тихоокеанського регіону в Amadeus, коментує:
«Компанія Bangkok Airways посідає видатні позиції на ринку Південно-Східної Азії завдяки її унікальній екосистемі. Ми раді початку нашої співпраці та можливості сприяти подальшому зростанню цієї авіакомпанії. Ми підтримуватимемо Bangkok Airways в її прагненні надавати персоналізований досвід пасажирам на всіх етапах поїздки».
Понад дві третини авіакомпаній, що входять до Star Alliance, три чверті авіакомпаній альянсу Oneworld і половина членів SkyTeam використовують систему Altéa. Вона робить можливою глибшу інтеграцію авіакомпаній-партнерів, надаючи в режимі реального часу інформацію про доступні місця, тарифи, а також відомості про пасажирів і бронювання.
Продавці туристичних послуг – партнери Amadeus – також користуються перевагами платформи Altéa. Вони миттєво отримують сповіщення про будь-які зміни, що впливають на бронювання, і можуть пропонувати поліпшений сервіс своїм клієнтам.
Станом на кінець першої половини 2018 року понад 200 глобальних клієнтів підписали угоди про використання однієї з систем обслуговування пасажирів від Amadeus (Altéa або Navitaire New Skies).
_____________________________________________________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua