Засновник - B2B медіа-група TradeMasterGroup.
Конференція об'єднає на одному майданчику 300 учасників з України та ближнього зарубіжжя, щоб не тільки обговорити намічені тренди, а й обмінятися досвідом з колегами по впровадженню трейд-маркетингових активностей, а також познайомитися з новими потенційними колегами та партнерами. І все це за 9 годин виняткової практики!
Аудиторія конференції: керівники відділу трейд-маркетингу, маркетингу, маркетологи, трейд-маркетологи, бренд-менеджери, генеральні директори, власники, директори з продажу виробничих і роздрібних компаній, дистриб'юторів, а також власники рекламних і маркетингових агентств.
В рамках конференції BIG TRADE-MARKETING SHOW Ви дізнаєтеся:
• Кращі світові практики вдосконалення купівельного та споживчого досвіду.
• Що повинен враховувати трейд-маркетолог постачальника, формуючи річний промо-план.
• Як не злити бюджет підключаючись до програм лояльності Мереж?
• Приклад успішного формування клієнтського досвіду в соціальних мережах.
У програмі Заходу 4 Сесії в 2-х паралельних залах:
Сесія I. Customer experience today
1. Взаємозалежні: вплив змін в поведінці споживачів на ритейл і навпаки.
Марина Костроміна, Account Director Kantar TNS в Україні.
2. Кращі світові практики вдосконалення купівельного та споживчого досвіду.
Тетяна Скоробогатова, Тренер по трейд-маркетингу з 2011 року. Консультант по запуску та управління продажами українських брендів на території ЄС. Досвід роботи на позиції директора з маркетингу в найбільших виробничих і дистрибуційних фуд-компаніях («Геркулес», «Колбіко», «Хладік», «Асторгу», ін.).
3. Вимірювання купівельної задоволеності всередині і за межами магазина. Або як дані про купівельну задоволеності впливають на продажу.
4. Шлях покупця. Що повинен враховувати трейд-маркетолог постачальника, формуючи річний промо-план.
Надія Фоміна, Маркетинг директор «Цитрус».
Сесія II. How to increase customer satisfaction. Practices.
1. Колаборація рітейлера і постачальника в створенні купівельного досвіду. Робота над помилками.
2. 3 покоління = 3 різних підходи у формуванні позитивного купівельного досвіду.
3. Залучення покупців у взаємодію з брендом через призначений для користувача контент в соціальних мережах. Або призначений для користувача контент як доказ того, що бренду можна довіряти і навпаки.
4. Формування споживчого досвіду біля полиці.
Андрій Морозов, Лідер команди Trade-Marketing, Компанія Май Україна.
5. The talks
Робота з негативним досвідом: Покупець VS Постачальник з рітейлерів.
Сесія III. Retail tour
1. Як знаходити, заводити і адаптувати нові формати роздрібної торгівлі на вітчизняний ринок?
Сергій Євтушенко, Власник роздрібної мережі «Червоний маркет».
2. Копаємо глибше. Підвищуємо лояльність до бренду через надання пост-сервісу в ритейлі і за його межами.
3. Як зміна KPI в програмах лояльності збільшила задоволеність клієнта і разом з ним збільшила продажі.
4. Як не злити бюджет підключаючись до програм лояльності мереж.
Наташа Шилова, Директор з маркетингу «Арикол».
Сесія IV. Digital stage
1. Вплив e-commerce на трансформацію стратегій мережевих рітейлерів.
2. Як почати онлайн торгівлю роздрібного магазину.
3. Приклад успішного формування клієнтського досвіду в соціальних мережах, що трансформує в офлайн-продажу.
4. Збільшення продажів через доповнену реальність. Вважаємо ефективність.
Інна Терещенко, Директор Бренда, Ашан Україна.
!Программа формується актуальними темами та спікерами.
На конференції Big Trade-Marketing Show:
1. Ви зможете ознайомитися з досвідом інших компаній і обмінятися позитивним досвідом впровадження трейд-маркетингових активностей.
2. Прослухавши доповіді експертів галузі, Ви зможете проаналізувати діяльність Вашої компанії, щоб йти в «ногу» з ринком.
3. В ході конференції та доповідей спікерів, є відмінна можливість зачерпнути нові ідеї та інсайти, які можна буде впровадити в своїй роботі.
4. Конференція дає можливість обговорити взаємодію рітейлера і виробника в області цінової політики.
5. Під час неформального спілкування Ви зможете обмінятися досвідом з колегами, познайомитися з новими потенційними клієнтами, а також обговорити подальшу співпрацю з вже існуючими партнерами.
6. Конференція дає можливість отримати найсвіжішу інформацію про тенденції ринку трейд-маркетингу, поведінки споживача і його потребах.
7. На конференції є можливість дізнатися інноваційні інструменти трейд-маркетингу.
8. Конференція покликана поліпшити комунікації і вибудувати конструктивний діалог між виробником і рітейлером по просуванню товару кінцевому споживачеві.
9. На міні-виставці, яка проходить в рамках конференції всі учасники можуть ознайомитися з інноваційними рішеннями в сфері трейд-маркетингу і протестувати їх на стенді.
Завдяки Конференції, учасники зможуть не тільки порівняти свої досягнення з іншими трейд-маркетологами, але і отримати безцінний досвід через практичну спрямованість конференції!
З нетерпінням чекаємо вас на єдиній грандіозній і корисній конференції з практичної точки зору трейд-маркетологів!
Крім того, BIG TRADE-MARKETING SHOW: FOCUS ON THE CUSTOMER EXPERIENCE стане місцем, де можна завести корисні знайомства і отримати можливість розширити партнерську і клієнтську базу.
Задати уточнюючі питання: 067- 828-22-59, 067-502-99-00
ok@trademaster.com.ua
Отримайте знижку 5% по промокодом
До зустрічі на головній події в сфері трейд-маркетингу.
Організатор TradeMasterGroup. 10 років довіри ТОП-менеджерів України та зарубіжжя.
_______________________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua