За «ніжною» ціною можна буде купити смартфони, гаджети, побутову техніку та багато іншого. За увесь період акції зі знижками буде представлено понад 5000 тисяч товарів різних категорій. Бонусна програма також поширюється на покупки під час «Чорної Ніжнятниці»: клієнтам повертається 1% від фактично сплаченої суми при замовленні в додатку.
«Ми оптимізуємо роботу абсолютно всіх департаментів, підключаємо додатковий логістичний ресурс, міняємо графік роботи співробітників, виділяємо сервера. Купівельна активність у цей період збільшується в два рази. Це означає, що ми повинні працювати з подвійною потужністю, щоб надати звичний АЛЛО-сервіс нашим клієнтам», — говорить Chief Marketing Officer АЛЛО Артур Матковський.
Стати учасником «Чорної Ніжнятниці» і придбати товари зі знижками можна як у роздрібних магазинах АЛЛО, так і на сайті allo.ua. Всі магазини будуть працювати в звичайному режимі протягом робочих днів, а в суботу та неділю — з фокусом на видачу онлайн-замовлень.
АЛЛО продовжила «п'ятницю» на вісім днів, щоб усі бажаючі встигли вибрати найбільш необхідні товари зі знижками. У компанії закликають клієнтів використовувати можливість покупки онлайн, щоб скоротити кількість контактів під час пандемії. Для зручності вибору товарів онлайн можна отримати відеоконсультації з продавцем через сервіс Експерт Онлайн.
До початку розпродажу АЛЛО підготувала нову креативну рекламну кампанію. «Цього року всім не вистачає добра і ніжності. Тому ми вирішили створити “Чорну Ніжнятницю” — добрий всесвіт, де можливо абсолютно все, навіть осідлати триголового коргі і зловити найказковіші знижки.
_____________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua