Команда спеціалістів ДТЕК, співпрацюючи з консультантами відділу преміальної підтримки SAP, розробила та впровадила в ДТЕК Мережі ІТ-рішення «Мобільні бригади», до якого входять SAP Multiresource Scheduling (SAP MRS) і мобільний застосунок для комунікацій між диспетчерським центром і ремонтними бригадами.
SAP MRS – це цифрове рішення для сервісного й технічного обслуговування обладнання, а також супровід проєктів, що дає змогу керувати плануванням і розподілом людських та виробничих ресурсів на рівні робочих місць і бригад, зокрема оцінкою кваліфікації, доступності, завантаженості й інших параметрів.
Завдяки SAP MRS планування завантаження ремонтних бригад, а також наявності й витрат матеріалів в операторів систем розподілу ДТЕК Мережі здійснюється автоматично з урахуванням їхньої доступності та розташування; формування листів огляду відбувається в електронному виді, а фіксація результатів вимірів – у режимі реального часу.
«ДТЕК залучає міжнародні інвестиції та нові технології в Україну, створюючи інноваційну екосистему. Ми системно впроваджуємо технології автоматизації та цифровізації з метою перетворення українських мереж в інфраструктуру Smart Grid – надійну, гнучку та стійку. ІТ-рішення ми впроваджуємо також у роботи бригад, щоб наш сервіс ставав для клієнтів швидшим і якіснішим. У 2020 році ми почали використовувати цю технологію в Києві, а в 2021-2022 рр. плануємо масштабувати її в Дніпропетровській, Одеській і Донецькій областях», – підкреслив Іван Гелюх, генеральний директор ДТЕК Мережі.
ІТ-рішення дає змогу пришвидшити виконання ремонтів мереж до 15%, скоротивши в такий спосіб час перебування киян без світла під час аварійних відключень.
Працівники ремонтних бригад через мобільний застосунок на планшеті отримують інформацію про пункт призначення, види робіт, які потрібно виконати, і матеріали, які слід мати з собою для усунення несправності. Інформація, необхідна для планування та розподілення ресурсів, надходить із SAP MRS. Після проведення ремонту через мобільний застосунок на планшеті працівник звітує диспетчеру про несправність і виконані роботи. Це суттєво економить час на заповнення паперових звітів і дає можливість оперативніше реагувати й усувати пошкодження.
Наприклад, тепер ремонтні бригади реагують на збої та несправності в електромережах на 20 хв швидше.
У пілотному проєкті в ДТЕК Київські електромережі впровадження SAP MRS дало змогу скоротити час на аудит виконаних ремонтних робіт утричі, а в п’ять разів – на їхню реєстрацію. Крім того, завдяки «Мобільним бригадам» компанії вдалося підвищити оперативність і точність планування, зокрема маршрутів та позапланових операцій, а також облік використаних матеріалів і перевірки запасів матеріалів на складі. Сьогодні компанія має можливість контролювати й управляти трудовитратами: усі дані в режимі реального часу передаються безпосередньо в ERP-систему (SAP ERP).
«Ми працюємо з компаніями Групи ДТЕК з 2008 року, допомагаючи формувати програму цифрового перетворення компанії, – коментує Максим Матяш, директор SAP Ukraine. – Впровадження SAP MRS у ДТЕК стало першою імплементацією цього рішення в паливно-енергетичному секторі України та ще одним кроком Групи в її цифровій трансформації, що базується на нових технологіях і принципах сталого розвитку».
Унікальна експертиза й допомога консультантів відділу преміальної підтримки SAP стали одним з найважливіших факторів успіху проєкту.
У 2020 році програмний комплекс на основі SAP MRS було запущено в Київському підрозділі. У 2021 році нове ІТ-рішення почне працювати в Дніпропетровській і Донецькій областях.
____________________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua