Незважаючи на активне зростання темпів онлайн-комерції українці продовжують віддавати перевагу офлайн-покупкам. "За даними GfK, частка офлайн-продажів в Україні становить 80% від загального обсягу. При цьому відсутні інструменти для аналізу даних поведінки офлайн-покупців. Більшість рітейлерів збирають інформацію лише про лояльних клієнтів, і на її основі вибудовують свої маркетингові стратегії. Ефективність цих стратегій зросте, якщо рітейлер зможе відстежувати поведінку всіх клієнтів, включаючи онлайн- і офлайн-покупців. Таку можливість надає сервіс електронних чеків ", - стверджують в Pulsior.
Pulsior - це програма, яка встановлюється на POS-термінал та за допомогою електронних чеків збирає інформацію про клієнтів, які здійснюють покупки в магазинах. За допомогою Pulsior рітейлери зможуть відстежити історію покупок всіх клієнтів, а не тільки учасників програми лояльності.
Клієнт, що зробив покупку в магазині, отримає лінк на інтерактивний електронний чек в SMS або месенджер. Коли покупець відкриє лінк, сервіс інтегрує дані про здійснену покупку в профайл клієнта. У цьому профайлі буде розміщуватися інформація про всі його покупки в магазині. Зібрані дані допоможуть краще сегментувати аудиторію і ефективно працювати над підвищенням лояльності.
Безпосередньо в електронному чеку можна буде розміщувати персоніфіковані рекламні кампанії, крос-селлінгові пропозиції й знижки. Тобто стане можливим взаємодіяти з офлайн-покупцями за допомогою діджитал-інструментів.
Розробники Pulsior стверджують, що сервіс електронних чеків стане інструментом для утримання і ретаргетингу офлайн-покупців. Що в кінцевому рахунку призведе до збільшення продажів і зростання доходів українських рітейлерів.
Протестувати сервіс безкоштовно можна буде вже навесні 2019 року.
Також, компанія Pulsior стала партнером «FMCG Industry Forum. Стратегія 2019: як бути прибутковим на новому витку еволюції ринку». Захід відбудеться вже наступного тижня, 26 лютого.
________________________________________
Pulsior - сервіс електронних чеків, який дозволяє рітейлерам збирати й аналізувати інформацію про покупки своїх офлайн-клієнтів для ефективного маркетингу.
__________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua