Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Дистрибуція і торгівля » 2017 » Червень » 1 » EVA представила власні торгові марки на виставці в Амстердамі

Розміщення новин компаній

EVA представила власні торгові марки на виставці в Амстердамі

16-17 травня в Амстердамі відбулася міжнародна виставка-конференція з питань private label і брендингу PLMA* 2017. Лінія магазинів EVA – єдина з українських ритейлерів, яка представила свої власні торгові марки в залі «Слави і інновацій».

PLMA 2017 – щорічна міжнародна виставка, організована World of Private Label, яка об'єднує понад 4000 виробників з усього світу.
Мета виставки – показати нові товари і тенденції ринку, зібрати на одному майданчику виробників і продавців, запропонувати нові ідеї розвитку і просування брендів.
У залі «Слави і інновацій» Лінія магазинів EVA представила товари ВТМ категорії «Краса і догляд»:
• декоративну косметику «Patricia Ledo», «GlamBee»;
• професійні засоби по догляду за волоссям «Estima»;
• засоби жіночої гігієни «Ombrello», «Lingery».

Заступник генерального директора Лінії магазинів EVA, Галина Смирнова, прокоментувала:
«Розвиток власних торгових марок – один з провідних напрямків нашої компанії. Щорічно ми розширюємо асортимент ВТМ, розробляємо нові товари в різних категоріях. Наша мета – запропонувати покупцям товари кращої якості за доступною ціною. Тільки за 2016 рік ми розробили і випустили на ринок 8 нових власних торгових марок, на сьогоднішній день в мережі EVA представлені 33 СТМ– більше 3000 SKU.
Якщо говорити про тенденції розвитку ВТМ в Європі, то за даними Щорічного Дослідження PLMA в області роздрібних продажів 2016 року, частка ринку private label збільшилася в 13-ти з 20 країн, що відслідкувала компанія Nielsen. У Великобританії обсяг продажів private label виріс до 46%, досягнувши найвищого рівня з 2010 року. У Франції, незважаючи на всі зусилля міжнародних брендів, обсяг продажів private label виріс на 35% – це найвищий показник з 2012 року.

У Німеччині, де супермаркети десятиліттями б'ються з дискаунтерами, частка ринку private label вісім років поспіль перевищує 40%. В Австрії чотири з десяти товарів,
що купуються – це товари private label, а частка ринку private label в Швейцарії протягом останніх 10 років стабільно займає більше 50%.

Повертаючись до рівня продажів в Україні, ми бачимо, що у власних торгових марок дуже великий потенціал. Наприклад, кожен третій товар, що купується в EVA, – це товар private label. У ТОП-100 найбільш популярних товарів мережі 60 позицій – товари наших власних торгових марок. Участь EVA в виставці PLMA ми розцінюємо як можливість показати якість наших СТМ за межами України, відстежити останні тенденції в розробці товарів private label, залучити партнерів для подальшого спільного співробітництва».


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 1170 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz