Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Дистрибуція і торгівля » 2020 » Липень » 27 » FRIDAY™ перевертає АТБ з ніг на голову!

Розміщення новин компаній

FRIDAY™ перевертає АТБ з ніг на голову!

Бренд пивних лимонадів презентував два ексклюзивні смаки для мережі продуктових дискаунтерів

Невгамовний пивний лимонад FRIDAY™ ексклюзивно представив для мережі супермаркетів АТБ дві новинки: зі смаком лимончело та із соком грейпфрута. Смачний, духмяний, легкий: новий FRIDAY™ – це суцільне літо і нескінченний вихідний!

«Газовані пивні лимонади – продукт, що користується особливою популярністю влітку. По-перше, вони легкі – як на смак, так і щодо вмісту алкоголю, по-друге – із додаванням цитрусових, що чудово освіжає і тамує спрагу, по-третє – повністю готові до вживання, включно зі зручною упаковкою із кришечкою "твіст-оф". Для тих, хто вже встиг насолодитися класичними різновидами FRIDAY™, вихід нових представників лінійки стане приємним сюрпризом! Ядро аудиторії бренда – молодь, що цінує безтурботний спосіб життя та водночас економію коштів, тому вибір торговельної мережі для представлення нових смаків "вічної п’ятниці" є цілком слушним», – зауважив Борис Ткачов, директор зі стратегії та досліджень Групи Компаній «Нові Продукти».

FRIDAY Limoncello – це трендовий коктейль із ароматом лимона в оновленому виконанні; FRIDAY Grapefruit – освіжний фруктовий мікс із збудливою гірчинкою. Перший SKU можна розпізнати за салатово-рожевою етикеткою, на якій зухвалий тиранозавр з ірокезом розсікає на мопеді та волає у мікрофон. Помаранчево-синя етикетка другого – додає гендерного балансу і зображує чарівну акулу в бікіні, що задоволено релаксує у пінній ванній. Як і вся яскрава колекція, нові смаки випускаються в оригінальній пляшці об’ємом 0,45 л із приємними на дотик скляними бульбашками.

Готові до вживання мікси на пивній основі за авторськими рецептурами – модний напрям у барній культурі Європи та США. Сучасні інтерпретації пивних коктейлів у стилі Shandy – освіжні мікси пива та лимонаду – особливо популярні серед молодої аудиторії, що надає перевагу легким напоям замість традиційного пива. Цитрусові комбінації на основі таких інгредієнтів, як лимон, лайм, грейпфрут, апельсин тощо, якнайліпше збалансовують пивний смак.

FRIDAY™ – це нове покоління готових до вживання напоїв на натуральній пивний основі міцністю 5%. Бренд презентований ГК «Нові Продукти» в березні 2020 року. Саме тоді вперше в Україні з’явився такий незвичний формат, як «пивний лимонад». В основі концепції FRIDAY™ – протест проти сірих буднів та всевладдя безмежного дозвілля. Таку провідну ідею підкреслює унікальний дизайн пляшки із перекинутим догори дриґом написом FRIDAY, розроблений TS/D Agency. Основна смакова лінійка містить дві версії пивного лимонаду: «Лимон-Лайм» та «Апельсин-Лайм».
_____________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 425 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz