Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Послуги » 2019 » Червень » 5 » Історії успіху HelpSMI

Розміщення новин компаній

Історії успіху HelpSMI

Експерти та медіа - Точки дотику

В кінці листопада 2017 року в Україні розпочала свою роботу платформа HelpSMI, яка дозволяє журналістам швидко знаходити потрібних для підготовки матеріалів експертів, а експертам - частіше фігурувати у ЗМІ, завдяки своєчасному наданню запитуваної інформації.

Інноваційний сервіс працює на українському ринку медіакомунікацій вже півтора року і за цей час об'єднав чотири тисячі користувачів. Журналістами створено 1600інформаційних запитів, переважна більшість яких (85%) отримали відповіді належної якості. Експерти надсилають готовий текст (або аудіо-, відеозапис), який містить відповідь на поставлене запитання, чи надають прямі контакти інших знавців, які можуть детально розкрити тему.

Проєкт покликаний зміцнити свободу слова в Україні, поліпшити якість журналістських матеріалів, зрівняти шанси організацій і окремих експертів на отримання високоякісного піару в ЗМІ завдяки власним знанням і проявленій активності (на противагу розмірам бюджетів і наявності "налагоджених" зв'язків у медіа-середовищі).

Чим програма корисна журналістам і експертам

Головна пропозиція HelpSMI журналістам - це доступ до людей, які розуміють переваги співпраці з медіа для розвитку власної кар'єри чи довгострокового успіху своєї організації. Їх не потрібно вмовляти дати коментар. Вони з повагою ставляться до дедлайнів. Експерти надають відповіді відразу, якщо мають корисну інформацію.

Протягом року про існування сервісу дізналися десятки тисяч потенційних експертів. Створюючи запит у системі HelpSMI, журналіст може бути певен: інформація дійде до найактивніших українських фахівців у тій чи іншій тематиці, які не обмежуються роботою з двома-трьома "перевіреними" медіа і Фейсбуком, а прагнуть охопити публікаціями максимально широку аудиторію.

Ключова пропозиція експертам - можливість постійно "опинятися в потрібний час у потрібному місці". Тобто, вчасно дізнаватися про матеріали, які готуються до публікації, і ставати їх частиною, надаючи якісну інформаційну допомогу журналісту. Модель взаємовигідної співпраці, - коли журналіст відштовхується від редакційного інтересу, а експерт прагне увійти і закріпитися в медіа-просторі, - зберігає організаціям серйозні гроші, час і сили.

Як саме працює програма?

Запит формулюється один раз і відправляється всім експертам, які є в базі, в один клік. Якщо вас, наприклад, зацікавила тема реформування ринку енергетики, то такий запит буде відправлений 199 зареєстрованим користувачам. У кого з них знайдуться час і знання для конструктивної відповіді - той зв'яжеться з вами електронною поштою.

Експертам потрібно пройти просту реєстрацію, обов'язково вказати адресу пошти, місце роботи і позицію, лінки на профілі в соц. мережах і теми, які експерт хоче і може професійно коментувати. На пошту буде приходити список актуальних запитів за вказаними темами.

За допомогою платформи створюються матеріали, які викликають інтерес в українського читача

“Якщо компанія або окрема людина ставлять перед собою завдання збільшити кількість згадок у ЗМІ, то за допомогою нашого сервісу зробити це дуже просто, тому що ви реагуєте на вже наявні, реальні запити від журналістів. Немає потреби генерувати інформаційні приводи, витрачати ресурси на створення і розповсюдження матеріалів. Надаючи відповідь на запитання журналіста, ви допомагаєте йому виконати конкретне професійне завдання, тим самим створюючи собі репутацію знавця, а не спамера. Так вибудовувати відносини з представниками ЗМІ і простіше, і приємніше. Крім того, відповідаючи на запитання, ви отримуєте шанс "засвітитися" в редакційному, дійсно цікавому читачам матеріалі на популярну в цей момент тему - тобто у вас з'являється можливість опинитися на головній сторінці видання. А це набагато більш приваблива з точки зору піару можливість у порівнянні зі стандартним розміщенням прес-релізу у млявих частинах сайту.” - коментує ключову пропозицію HelpSMI засновниця проєкту Анастасія Ширіна. За словами активного користувача платформи Лілії Брудницької, головної редакторки сайту ЗамПоліт, матеріали, що включають у себе коментарі експертів, читаються на 20-40% краще, ніж матеріали без коментарів.

Хто користується послугами платформи?

На сьогодні сервісом користуються більше 4000 осіб. З них близько 1000 журналістів (сайт 24 каналу, Еспрессо TV, УНІАН, Укрінформ, газета "Сегодня", Новий канал, приклади регіональних - запорізька газета "Суббота плюс", донецьке видання "Знамя индустрии", західноукраїнські інформаційні агентства "Дивись.info", "Syla.News", "Vsim.ua" - пишеш ти, коментує Хмельницький, "0552" - сайт міста Херсона і т.д.). З'явилися й перші закордонні ластівки - китайське інформаційне агентство Сіньхуа звернулося на HelpSMI по думку українських експертів і зробило ряд публікацій щодо теми майбутніх президентських виборів в Україні в 2019 році.

З іншого боку, активно відповідають на запитання ЗМІ 3000 експертів. Це представники органів влади, аналітичних та дослідницьких структур, університетів, НГО, приватних компаній, міжнародних корпорацій і дипломатичних організацій. Серед користувачів HelpSMI - працівники Міністерства енергетики та вугільної промисловості, Міністерства економічного розвитку і торгівлі, Стратегічної групи радників з підтримки реформ (SAGSUR), викладачі КНУ ім. Т. Шевченка, Запорізького національного університету, Інституту майбутнього, Центру глобалістики "Стратегія XXI", Інституту суспільно-економічних досліджень. Підтримали ініціативу представники громадянського суспільства - Асоціації захисту активів, Українського союзу промисловців і підприємців, Європейської бізнес-асоціації, Асоціації роботодавців в сфері туризму і багато інших. Охоче діляться експертизою із засобами масової інформації мережа клінік «Добробут», Unit.City, а також провідні PR-агентства України (наприклад, ВАРТО Communications, Lavska Story PR Agency, Be-it Agency).

Які теми піднімаються найчастіше?

Найбільше журналістів HelpSMI цікавлять розвиток української економіки і соціальні питання. У топ-5 категорій потрапили "Політика", "Право" та "Бізнес". Якщо проаналізувати більш вузькі економічні теми, то серед них найбільшою популярністю користуються "Фінанси", "Інфраструктура" і "Технології". Запити на інформацію щодо "Медицини" і "Освіти" найчисленніші в соціальній сфері. Менше журналісти цікавляться маркетингом і піаром, розвитком електронного урядування та логістики в Україні.

У яких питаннях експерти виявляють найбільшу активність?

Найбільше відповідей отримують запитання на тему розвитку бізнесу, маркетингових та рекламних тактик. Також величезна активність спостерігається в сферах коментування політичних процесів і психологічних особливостей поведінки людини. Експерти в сферах медицини, екології та освіти стабільно затребувані журналістами, і поки що практично не стикаються з явищем конкуренції на платформі.

Які глобальні цілі стоять перед платформою?

HelpSMI покликаний модернізувати галузь медійних комунікацій в Україні (подібні технології давно й успішно працюють на Заході, у нас з'явилися тільки в 2017 році).

По-друге, сервіс сприяє відкритості ринку експертних коментарів, формує його. Раніше можливість фігурувати в статтях була привілеєм одиниць: тих, хто домігся високих офіційних посад у солідних організаціях, і тих, у кого були особисті зв'язки з журналістами. Тепер все змінюється. HelpSMI дає шанс висловитися усім бажаючим, а найбільш гідні експерти зі свіжими поглядами на проблему стають героями популярних матеріалів.

Третє завдання: зміцнення свободи слова та демократії в Україні. Користувачі платформи пишуть не тільки про вплив соціальних мереж на дитячу психіку, хоча і це, безумовно, важливо. Іноді вони намагаються розплутувати складні корупційні схеми, розбиратися, хто правий, а хто винуватий у гучних скандалах.

І останнє. Без перебільшення можна сказати, що HelpSMI сприяє поліпшенню якості української журналістики. Завдяки технологіям отримати потрібний коментар стало набагато легше. А це означає, що журналісти будуть створювати більше унікального контенту і підходити до вивчення кожного питання із більшою скрупульозністю.

Історії успіху HelpSMI

За допомогою платформи створюються матеріали, які викликають інтерес в українського читача. Найпершою історією успіху стала стаття Укрінформу "Шість обов'язків пацієнтів після медреформи", яка була написана в грудні 2017 і нині набрала 9 700 переглядів. Матеріал "Українські заробітчани в Польщі: як зміняться правила", представлений на сайті 24 каналу, зацікавив 33 000 співвітчизників. Експерти платформи також допомогли журналісту газети "Сегодня" написати хіт про електрокари в Україні. Стаття під назвою "Бум" зелених машин у світі: чому Україна досі не виробляє електромобілі" може похвалитися 8 700 переглядами і 122 shares в мережі Фейсбук. Протягом місяця завдяки взаємодії на платформі виходить у середньому 50 нових, високоякісних матеріалів.
______________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 458 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz