На початку 2000-х в структурі PR піар-матеріали в ЗМІ займали 45 - 50% (левова частка це публікацій - в друкованій пресі), прес-заходи - 25-30%, і корпоративні PR-заходи – 15 - 20%. Розробку і стратегічний консалтинг складали 3-5%.
Сьогодні структура PR-інструментів, істотно змінилася. Близько 35% складають піар-матеріали в ЗМІ (з них понад 90% - онлайн-ЗМІ), прес-заходи - до 15%, digital PR - близько 17%, розробка стратегічних продуктів - до 20%, корпоративні заходи - близько 13% .
«Зміни у списку затребуваних PR-інструментів спричинили за собою аналогічні зміни в структурі
послуг, які надають клієнтам PR-агентства. Кількісно, найбільше зростання показали стратегічні комунікації та digital PR, але з урахуванням того, що на даний момент в digital PR обмежується тільки створенням контенту, можна зробити висновок, що якісно за останні два десятки років максимально виріс тільки стратегічний PR. Цей інструмент сьогодні дійсно затребуваний, особливо в секторі В2В", - зазначив Валерій Курейко, Директор Publicity Creating.
Нагадаємо, що за прогнозами Publicity Creating, зростання ринку комерційних PR в поточному році буде на рівні 7-12%, а його обсяг може скласти від 406 до 425 млн. грн. При цьому, найбільш динамічно розвиватиметься сегмент В2В (10-12% приросту в рік).
-----------------
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua