Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Дистрибуція і торгівля » 2018 » Червень » 6 » МакДональдз розпочав обслуговувати відвідувачів за столиками

Розміщення новин компаній

МакДональдз розпочав обслуговувати відвідувачів за столиками

На початку червня 2018 року МакДональдз в Україні вперше запропонував відвідувачам обслуговування за столиками у закладі на Кільцевій дорозі, 14В у м. Києві. Це революція в МакДональдз, оскільки МакДональдз завжди був закладом самообслуговування. Відтепер у МакДональдз на вул. Кільцева дорога можна замовити страви на касі чи терміналі самообслуговування, а потім зачекати на замовлення за столиком, куди співробітник принесе страви.

Послуга обслуговування за столиками є важливою особливістю нового формату закладів МакДональдз з досвідом майбутнього. Ресторани МакДональдз з досвідом майбутнього з’явилися в Україні у 2018 році. У цих закладах відвідувачі можуть отримати досвід, який вони не очікували від закладів швидкого обслуговування. Зараз в Україні працює два заклади з досвідом майбутнього – у Києві та у Черкасах (бульв. Шевченка, 208/1). У Черкасах обслуговування за столиками буде запроваджено в середині літа.

«Досвід майбутнього в МакДональдз – це можливість запропонувати відвідувачам нове більш прогресивне обслуговування. Ми ніколи не стоїмо на місці, ми змінюємося і запрошуємо відвідувачів скористатися всіма перевагами цих змін. До кінця 2018 року 12 закладів МакДональдз запропонують досвід майбутнього, з них чотири – це нові ресторани, які одразу матимуть новий формат. Інші вісім – це заклади, які вже працюють і будуть переобладнані», – зазначив генеральний директор МакДональдз в Україні Гжегож Хмелярський.

Поряд з обслуговуванням за столиками є і інші особливості ресторанів з досвідом майбутнього:
• Новий принцип роботи касової зони - більш зручний для відвідувачів. Прилавок розділений на дві частини – для замовлення та для отримання страв. Відтак, відвідувачі, які очікують на замовлення, та відвідувачі, які роблять замовлення, не заважають один одному.
• Експерт з гостинності – це нова позиція в ресторанах МакДональдз. Завдання Експерта з гостинності – бути уважним до відвідувачів, помічати їх потреби та оперативно на них реагувати: допомогти розібратися з новими способами обслуговування в ресторані, допомогти родині у пошуку вільного столика, запропонувати меню шрифтом Брайля незрячому відвідувачу, допомогти іноземцю розібратися в меню, підказати клієнту, де можна підзарядити гаджет.
• Термінали самообслуговування є обов’язковим елементом ресторанів з досвідом майбутнього і дозволяють відвідувачам спокійно та без поспіху оглянути всі страви з меню у електронному форматі, зробити замовлення та оплатити його за допомогою картки чи готівкою на касі, а потім забрати страви у зоні видачі.
• В ресторанах з досвідом майбутнього оновлюється форма одягу співробітників та дизайн меню.

У другій половині 2018 року з’явиться ще одна принципово важлива особливість ресторанів з новим форматом. Новий принцип роботи кухні «Приготовано для тебе» дозволить відвідувачу додати чи забрати інгредієнти в бургерах на свій смак – додати до улюбленого Дабл Чізбургеру ще один біфштекс чи замовити бургер Маестро з додатковими інгредієнтами.


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 515 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz