Amadeus Chatbot for Airlines – нове рішення, розроблене спільно з Malaysia Airlines як з пілотним клієнтом, покликане спростити процеси комунікації з авіакомпанією, пошуку рейсів, управління бронюванням і навіть оплати квитків. Усе це тепер можна зробити через Facebook Messenger.
Клієнти Malaysia Airlines можуть використовувати MHchat, якщо потрібно підібрати переліт або поставити запитання, пов'язане з бронюванням. Чат-бот, керований штучним інтелектом, відповість на запити і надасть актуальну інформацію. Мандрівники також зможуть здійснити транзакцію, оплатити замовлення та отримати маршрут в інтерфейсі програми.
MHchat був розроблений для імітації реального діалогу мандрівника з працівником авіакомпанії. Чат-бот відіграє роль «тревел-асистента», який розуміє, що саме потрібно клієнту. Це інтелектуальне рішення доступне цілодобово і без вихідних – тобто тоді, коли зручно споживачеві.
Іжам Ісмаїл (Captain Izham Ismail), генеральний директор Malaysia Airlines, коментує:
«Досвід користувача є ключовим пріоритетом для Malaysia Airlines, тому він постійно вдосконалюється. Наша стратегія діджитал-трансформації спрямована саме на цей аспект. Ми впроваджуємо інноваційні технології для поліпшення всіх етапів взаємодії авіакомпанії з клієнтом. Ми раді співпрацювати з Amadeus у запуску MHchat і бути першими в Малайзії, хто надає подібний досвід. Ми також дуже задоволені, що отримали цей інструмент у досить короткий термін, всього через кілька місяців після початку розробки. З нетерпінням очікуємо подальшого вивчення MHchat для оптимізації персоналізованих і інтегрованих послуг».
Сіріл Тетаз (Cyril Tetaz), виконавчий віце-президент підрозділу Airlines Азіатсько-Тихоокеанського регіону в Amadeus, говорить:
«Ми були раді працювати з Malaysia Airlines над її діджитал-трансформацією. MHchat став підтвердженням відданості авіакомпанії розвитку цифрових каналів. Швидкість має вирішальне значення, коли йдеться про інноваційні цифрові рішення, тому MHchat був розроблений за три місяці. Багато авіакомпаній роблять важливі кроки на шляху діджитал-трансформації. Цьому сприяє конкуренція, але перш за все – бажання поліпшити якість обслуговування клієнтів».
Amadeus Chatbot може бути адаптований під запити будь-якої авіакомпанії і не тільки забезпечить вищий рівень задоволеності клієнтів, але і допоможе збільшити дохід та скоротити витрати на їх обслуговування.
Незважаючи на те, що Malaysia Airlines уже почала пілотувати нове рішення, Amadeus продовжить його вдосконалювати. Очікується поява нових функцій, включаючи підтримку декількох мов, дозамовлення додаткових послуг до наявного бронювання, а також інтеграцію голосового помічника Alexa від Amazon.
_____________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua