Ініціатором заходу виступає B2BМедіа-Група TradeMasterGroup, на рахунку більше 100 конференцій, для 12 000 тис. учасників.
У конференції PrivateLabel за 11 років проведення взяли участь понад 3500 тис. Учасників, з таких компаній як: АТБ Маркет, Білла-Україна, Метро Кеш енд Кері Україна, Novus, Таврія В, Фоззі Груп, БРСМ-НАФТА, Велика Кишеня, Вересень плюс , ВОГ ритейл, Караван, Лоток, КОНТИНЕНТ, РОСТ, Єва, Економ плюс, Фуршет, Чудо Маркет, Еко-маркет, UPG, Белінтерпродукт (мережа Рубльовському), БелМаркетКомпаніі. Серед виробників і постачальників: Баядера Холдинг, Бюро вин, Бетта, Global Spirits, Snack Production, ДарПак, Диканька Млин, Житомирський маслозавод, ІДС, Компанія Май Україна, Молочний Альянс, Оліяр, Радехівський цукор, Річойл, Савсервіс Столиця, Сандора, Снек Експорт , З-Транс, Терра Фуд, Сквирський комбінат хлібопродуктів, УкрОлія, ДМК Таврія, Фабрика Здорово, Фабрика бакалійних продуктів, АВК Конфекшінері, Лакталіс Україна, Бест Альтернатива, ін.
Вперше в цьому році на одному майданчику зберуться керівники відділу закупівель з більш ніж 30 продуктових мереж України і ближнього зарубіжжя. Новітні тренди СТМ експертів України, СНД, Європи і США. Досвід операційних рішень в асортиментній політиці, маркетинговому просуванні, а також, трендів футурологів з розвитку ВТМ.
Спеціально проведені для конференції аналітичні дослідження ринку PrivateLabel від провідних світових експертів Kantar і GFK. Спікери конференції мають досвід роботи в таких компаніях як Johnson & Johnson, Unilever, Henkel, Брусничка, Coca-Cola, АТБ, Метро, Варус, GfK Ukraine, Fozzy Group, "Віталюр" (Білорусь), лінія магазинів «Єва» та ін. в рамках конференції вони поділяться досвідом розвитку PrivateLabel в Україні і за кордоном. За підсумками конференції ви зможете впровадити стратегії розвитку ВТМ в ваших компаніях. Підтвердіть свій статус надійного партнера, як для мереж, так і для рітейлерів.
Унікальними спецпроектами конференції є:
Галерея новинок PrivateLabel-2019 на якій кожен учасник - виробник або рітейлер може подати зразки кращих проектів СТМ для подання на полицях Галереї Новинок. Далі Вас очікують Столи переговорів (формат мережу - постачальник) це унікальна можливість прямих переговорів з керівниками по закупкам, більш ніж 30 роздрібних мереж і виробниками. У столах переговорів TradeMasterGroup за 10 років взяли участь понад 100 роздрібних мереж і більше 500 постачальників України та зарубіжжя (Росія, Молдова, Білорусь, Казахстан, Польща, Грузія та ін.) Відвідайте національну В2В-премію PrivateLabel-2019 (бізнес-нагорода, що відзначає досягнення виробників і мереж в області розвитку ВТМ і взаємодії з ритейлерами і постачальниками). Дипломи за: Кращий проект Private Label року, внесок в розвиток товарної категорії, динаміка розвитку ВТМ, впізнаваність торгової марки, інновація року, найефективніша СТМ, кращі умови співпраці. Не пропустіть можливість взяти участь в конкурсі оцінити рівень споживчої цінності в секторах В2В і В2С.
В рамках Конференції PrivateLabel-2019 проходить виставка рішень і послуг, а також зразків продукції від виробників і рітетейлеров. В кінці вечора Вас чекає Урочиста вечеря.
Спікерами конференції виступають:
Sebastian Witkowski (Польща), керівник відділу маркетингу в Центральній і Східній Європі в Johnson & Johnson, який виступить з темою: Чого очікувати: тенденції розвитку Private Label - міжнародна перспектива. Другим спікером представлена Sayyora Ayupova, яка має 15 років професійного досвіду в компаніях Procter & Gamblе, пізніше на позиції Commercial Sales Director, в компанії Coca-Cola Hellenic Bottling Company, Росія. Тема її доповіді: 150 років розвитку Private brands в США. Третій спікер конференції Валерій Журавльов, професіонал в галузі управління процесами продажу / дистрибуції як в мережах так і традиційної роздробі більше 15 років. Успішний досвід в побудові бізнесу в проекті Private Label (Приватна Торгова марка) в національних і міжнародних компаніях на різних стадіях розвитку, побудову продажів з «0» в ритейлі, Експорті, HoReCa, Private label. Валерій виступить з темою: СТМ як Бренд-Амбассадор. Так само, Вас чекає доповідь Марини Забарило, директора Consumer Panel & Services, GfK Ukraine. Ольга Капустян, керівник постійних та медіа досліджень компанії Kantar в Україні. Тема її доповіді: Сучасний український споживач в цифрах.
Партнерами конференції є: Трансформаційний Партнер - YouCoach, IT Партнер – Спілка автоматизаторів бізнесу, Партнер кофе-брейків - Trevi
Більш детальна інформація на сайті: www.TradeMaster.UA
Контакти для реєстрації: 067-828-22-59, ok@trademaster.com.ua
____________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua