Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Дистрибуція і торгівля » 2019 » Липень » 22 » Міжнародна бізнес-конференція «PrivateLabel - 2019: Формула синергії рітейлера і постачальника»

Розміщення новин компаній

Міжнародна бізнес-конференція «PrivateLabel - 2019: Формула синергії рітейлера і постачальника»

29 серпня відбудеться довгоочікувана щорічна Міжнародна бізнес-конференція «PrivateLabel - 2019: Формула синергії рітейлера і постачальника» м. Київ, вул. Липківського 1а, РК "Ультрамарин"

Ініціатором заходу виступає B2BМедіа-Група TradeMasterGroup, на рахунку більше 100 конференцій, для 12 000 тис. учасників.

У конференції PrivateLabel за 11 років проведення взяли участь понад 3500 тис. Учасників, з таких компаній як: АТБ Маркет, Білла-Україна, Метро Кеш енд Кері Україна, Novus, Таврія В, Фоззі Груп, БРСМ-НАФТА, Велика Кишеня, Вересень плюс , ВОГ ритейл, Караван, Лоток, КОНТИНЕНТ, РОСТ, Єва, Економ плюс, Фуршет, Чудо Маркет, Еко-маркет, UPG, Белінтерпродукт (мережа Рубльовському), БелМаркетКомпаніі. Серед виробників і постачальників: Баядера Холдинг, Бюро вин, Бетта, Global Spirits, Snack Production, ДарПак, Диканька Млин, Житомирський маслозавод, ІДС, Компанія Май Україна, Молочний Альянс, Оліяр, Радехівський цукор, Річойл, Савсервіс Столиця, Сандора, Снек Експорт , З-Транс, Терра Фуд, Сквирський комбінат хлібопродуктів, УкрОлія, ДМК Таврія, Фабрика Здорово, Фабрика бакалійних продуктів, АВК Конфекшінері, Лакталіс Україна, Бест Альтернатива, ін.

Вперше в цьому році на одному майданчику зберуться керівники відділу закупівель з більш ніж 30 продуктових мереж України і ближнього зарубіжжя. Новітні тренди СТМ експертів України, СНД, Європи і США. Досвід операційних рішень в асортиментній політиці, маркетинговому просуванні, а також, трендів футурологів з розвитку ВТМ.

Спеціально проведені для конференції аналітичні дослідження ринку PrivateLabel від провідних світових експертів Kantar і GFK. Спікери конференції мають досвід роботи в таких компаніях як Johnson & Johnson, Unilever, Henkel, Брусничка, Coca-Cola, АТБ, Метро, Варус, GfK Ukraine, Fozzy Group, "Віталюр" (Білорусь), лінія магазинів «Єва» та ін. в рамках конференції вони поділяться досвідом розвитку PrivateLabel в Україні і за кордоном. За підсумками конференції ви зможете впровадити стратегії розвитку ВТМ в ваших компаніях. Підтвердіть свій статус надійного партнера, як для мереж, так і для рітейлерів.

Унікальними спецпроектами конференції є:

Галерея новинок PrivateLabel-2019 на якій кожен учасник - виробник або рітейлер може подати зразки кращих проектів СТМ для подання на полицях Галереї Новинок. Далі Вас очікують Столи переговорів (формат мережу - постачальник) це унікальна можливість прямих переговорів з керівниками по закупкам, більш ніж 30 роздрібних мереж і виробниками. У столах переговорів TradeMasterGroup за 10 років взяли участь понад 100 роздрібних мереж і більше 500 постачальників України та зарубіжжя (Росія, Молдова, Білорусь, Казахстан, Польща, Грузія та ін.) Відвідайте національну В2В-премію PrivateLabel-2019 (бізнес-нагорода, що відзначає досягнення виробників і мереж в області розвитку ВТМ і взаємодії з ритейлерами і постачальниками). Дипломи за: Кращий проект Private Label року, внесок в розвиток товарної категорії, динаміка розвитку ВТМ, впізнаваність торгової марки, інновація року, найефективніша СТМ, кращі умови співпраці. Не пропустіть можливість взяти участь в конкурсі оцінити рівень споживчої цінності в секторах В2В і В2С.

В рамках Конференції PrivateLabel-2019 проходить виставка рішень і послуг, а також зразків продукції від виробників і рітетейлеров. В кінці вечора Вас чекає Урочиста вечеря.

Спікерами конференції виступають:

Sebastian Witkowski (Польща), керівник відділу маркетингу в Центральній і Східній Європі в Johnson & Johnson, який виступить з темою: Чого очікувати: тенденції розвитку Private Label - міжнародна перспектива. Другим спікером представлена Sayyora Ayupova, яка має 15 років професійного досвіду в компаніях Procter & Gamblе, пізніше на позиції Commercial Sales Director, в компанії Coca-Cola Hellenic Bottling Company, Росія. Тема її доповіді: 150 років розвитку Private brands в США. Третій спікер конференції Валерій Журавльов, професіонал в галузі управління процесами продажу / дистрибуції як в мережах так і традиційної роздробі більше 15 років. Успішний досвід в побудові бізнесу в проекті Private Label (Приватна Торгова марка) в національних і міжнародних компаніях на різних стадіях розвитку, побудову продажів з «0» в ритейлі, Експорті, HoReCa, Private label. Валерій виступить з темою: СТМ як Бренд-Амбассадор. Так само, Вас чекає доповідь Марини Забарило, директора Consumer Panel & Services, GfK Ukraine. Ольга Капустян, керівник постійних та медіа досліджень компанії Kantar в Україні. Тема її доповіді: Сучасний український споживач в цифрах.

Партнерами конференції є: Трансформаційний Партнер - YouCoach, IT Партнер – Спілка автоматизаторів бізнесу, Партнер кофе-брейків - Trevi

Більш детальна інформація на сайті: www.TradeMaster.UA
Контакти для реєстрації: 067-828-22-59, ok@trademaster.com.ua

____________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 566 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz