Компанія MOYO оголосила про старт послуги негарантійного ремонту.
Тепер у всіх 45 магазинах мережі, розташованих в 26 містах України, різноманітну техніку та електроніку можна здати на діагностику і ремонт.
«Зі стартом послуги негарантійного ремонту MOYO замикає цикл купівельних потреб: консультацію, продаж, сервісні послуги, прийом техніки на гарантійний ремонт, проведення негарантійного ремонту та обслуговування техніки, а також викуп за програмою Trade-in», - розповів Дмитро Воронянський, керівник Сервісного центру компанії MOYO.
Ключова особливість ремонту в MOYO у випадках, які не підпадають під умови гарантії виробника, - тримісячна гарантія на запчастини і роботу, а також офіційне документування проведених робіт з видачою фіскального чека. Крім того, співробітники сервісного центру MOYO можуть проводити компонентний ремонт, в якому, нерідко відмовляють інші сервісні центри.
На ремонт і обслуговування приймається практично вся техніка: смартфони, планшетні комп'ютери, електронні книги, ноутбуки, ігрові консолі, дрібна побутова техніка та ряд інших товарів. У тому числі сервісний центр MOYO обслуговує деякі категорії товарів, ремонт яких слабо розвинений в Україні, наприклад, електротранспорту (гіробордов, моноколес тощо) і квадрокоптерів.
В рамках старту нової послуги, компанія MOYO до 01.05 проводить безкоштовну діагностику техніки. Таким чином покупець зможе для себе вирішити доцільність ремонту, а також отримає попередню інформацію про його терміни. Детальніше про умови ремонту можна дізнатися на гарячій лінії MOYO за номером 0 800 507 800, або на сайті moyo.ua.
______________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua