Відповідно звіту Shopgate, рітейл застосовує омнікальні методи для залучення нових клієнтів, підвищення доходів та конкурентної переваги. Більше половини опитаних вважають, що мобільні додатки - один з найважливіших методів омнікальності, а 45% затвердили, що вважають мобільність пріоритетним інструментом в майбутньому.
Також, 46% притримуються думки про важливість закріплення стосунків з постійними клієнтами, тобто створення такої собі довідки, де будуть зазначатися розміри, найчастіші покупки, wish list і т.д. Створюючи відповідну базу, можна буде застосовувати рекламні інструменти з індивідуальним підходом.
Моделі BOPIS (buy online pick-up in store) та BORIS (buy online return in store) для 61% опитуваних є важливими частинами їх стратегії омнікальності. Аналітики Shopgate стверджують, що 90% рітейлерів збираються застосувати ці два методи протягом 2-х років.
Інструмент BOPIS передбачений для тих покупців, що здійснюють конверсію в Інтернеті, проте обирають самостійно забрати товар в магазині. Майже 70% таких клієнтів, здійснюють додаткові покупки під час отримання свого замовлення.
Модель BORIS застосована для тих, хто купує в онлайні, замовляє доставку, а потім повертає товар в одному з магазинів. Під час повернення товару, продавець може вмовити відвідувача замінити його на інший, або купити ще щось.
BOPIS та BORIS є одними з найяскравіших моделей омнікальності. В них застосовуються як офлайнові, так і діджитал-інструменти для просування бренду та збільшення конверсій. Сьогодні близько 85% покупців стверджують, що здійснювали додаткові покупки під час того, як забирали або повертали товар.
-----------------
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua