Подача інформації в гумористичному форматі, на думку команди «ЛЮКСОПТИКИ», привертає більше уваги, ніж звичні всім попередження про планові діагностики. Головні герої в рекламі «відтягують очі», щоб придивитися до меню в ресторані, а хлопець-ковбой не може без відтягування побачити файли на моніторі комп'ютера.
«Відтягувати похід до лікаря і «відтягувати» очі, щоб бачити - погана звичка. Ми намагаємося змінити цю тенденцію через різні канали комунікації, а саме: сервіс, послуги, товари та позиціонування компанії на українському ринку.
Важливо не просто показати, як людина з поганим зором виглядає з боку, але і привчити не відтягувати з походом до лікаря. Все це, звичайно, з почуттям гумору», — коментує рекламну кампанію маркетинг-директор Віолета Ваньчук.
Основний акцент – це турбота про зір. Тому місія компанії полягає у формуванні культури дбайливого ставлення до здоров'я очей. ЛЮКСОПТИКА являється одним із організаторів проекту «Здоровий зір», в рамках якого проводяться освітні заходи в школах та офісах, спрямовані на підвищення обізнаності щодо збереження здорового зору серед дітей і дорослих. За результатами досліджень у 2017 році 50% дітей, які взяли участь в обстеженні, мають аномалії. У 40% проблеми були діагностовані вперше. Однак, за словами фахівців компанії, більш ніж у 60% випадків захворювання очей у дітей підлягають профілактиці або лікуванню.
______________________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua