В рамках поточної колаборації передбачена інтеграція лого NON STOP™ в трансляції матчу Dota 2/CS:GO, 30-секундні ролики перед грою та інші згадки бренда під час онлайн-стріму, а також присутність на столах гравців, брендована зона тощо на офлайн-фіналі в грудні 2021. Такі прояви будуть цілком природними: кіберспортивна аудиторія чітко відповідає продукту, адже NON STOP™ завжди стане в нагоді, коли потрібно отримати додатковий заряд бадьорості і сил під час напруженої гри.
«Кіберспорт – одна з найяскравіших світових індустрій, що невпинно зростає, а кількість українських геймерів та фанів, які водночас є вагомим ядром цільової аудиторії бренда, невпинно збільшується. NON STOP™ як джерело енергії, снаги та інтелекту для тих, кому замало 24 годин на добу, із задоволенням продовжує долучатися до значущих ініціатив та подій, метою яких є підтримка розвитку українського кіберспорту та допомога в створенні його цілісної екосистеми», – зазначила Анна Малахова, Digital-менеджерка Групи Компаній «Нові Продукти», виробника енергетичного напою NON STOP™.
«Ми раді вітати NON STOP™ серед наших партнерів. Дуже тішить, що до нас долучається все більше продуктових брендів і, ба більше, українських брендів. У NON STOP™ вже є кіберспортивний досвід, вони розуміють аудиторію, тому я впевнений, що разом ми зможемо реалізувати багато цікавих проєктів», – прокоментував подію голова правління UPEA Олександр Кохановський.
Перший український енергетичний напій NON STOP™ представлений на національному ринку з 2005 року, і наразі його частка перевищує 23%. Принциповою відмінністю NON STOP™ від інших енергетиків є поліпшена формула з підвищеним та збалансованим вмістом кофеїну і таурину, а також вміст натуральних інгредієнтів і корисного вітамінного комплексу. Для авторитетного українського бренда це вже не перша інтеграція у кіберспорті: 2018 року NON STOP™ у партнерстві з EMS.one провели NON STOP Energy League – перший в Україні масштабний аматорський турнір із Dota 2, який став помітною міжнародною подією.
NON STOP™ має намір і надалі допомагати у розвитку українського кіберспорту, зокрема тісно співпрацюючи з UPEA. У найближчих планах бренда – підтримка кваліфікації на фінал, що проходитиме наживо цієї осені. Адже, за словами Олександра Кохановського, в України є всі шанси стати кіберспортивними трендсетерами в Європі, варто лише трохи докласти зусиль.
___________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua