Користувачі сервісу «Зміна даних» можуть внести корективи в експрес-накладну через онлайн-канали – мобільний додаток, Особистий кабінет та API.
Дані, доступні для зміни в онлайн-каналах:
· інформація про відправника – ПІБ контактної особи та номер телефону
· інформація про отримувача – контрагент, ПІБ контактної особи та номер телефону
· інформація про платника – відправник чи отримувач (форма оплати – готівкова чи безготівкова)
«Зміна даних» доступна впродовж транспортування відправлення до моменту передачі його отримувачу або до дати доставки відправлення на адресу отримувача. Відразу після внесення зміни автоматично зберігаються в експрес-накладній. Сервіс працює для всіх типів відправлень та доступний тільки відправникам.
Ця можливість стане в пригоді у випадках, коли вказаний в експрес-накладній клієнт не може отримати відправлення з різних причин – помилка в ПІБ, брак часу, раптова зміна обставин.
Клієнти, що не користуються мобільним додатком чи Особистим кабінетом та мають потребу в зміні даних відправлення, можуть легко зареєструватися в онлайн-каналах і спробувати цей функціонал.
*«Нова пошта» запустила мобільний додаток в 2013 році. Клієнти-користувачі смартфонів, у яких встановлено додаток «Нова пошта», можуть без паспорта отримувати та відправляти посилки оголошеною вартістю до 15 000 грн. Додаток дозволяє отримувати грошовий переказ на банківську карту та оплачувати за допомогою неї послуги доставки, а також самостійно створювати експрес-накладні, завдяки чому час перебування у відділенні для оформлення доставки скорочується до кількох хвилин. Крім того, у додатку можна відстежити та перенаправити посилку, викликати кур’єра, обчислити вартість доставки та знайти найближче відділення. Станом на жовтень 2017 року, додаток завантажили понад 3 млн осіб, з яких понад 1 млн є активними користувачами.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua