Компанія регулярно оновлює лінійку готової їжі, працює над поліпшенням якості продуктів, модернізує обладнання. Так, у 2019 році меню АЗК було доповнено кількома видами ролів і гарячої локшини. А оновлення парку кави-машин сприяло розширенню асортименту напоїв і розкриттю смаку фірмової кави. Як результат, продажі кавових напоїв щорічно збільшуються у середньому на 10%, фаст-фуду - на 14%, а у цілому товарообіг міні-маркетів - на 19%.
«Ми завжди прислухаємося до побажань клієнтів і працюємо над поліпшенням якості сервісів та послуг, оскільки для нас важливо, щоб, відвідуючи наші АЗК, клієнт завжди залишався задоволений», - зазначила Світлана Бишова, генеральний директор компанії «Параллель».
_________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua