Продажі пального у сегменті b2b зросли на 18%. Компанія співпрацювала більш ніж з 1,6 тис. підприємств, при цьому основними покупцями оптових партій нафтопродуктів стали фермерські господарства, підприємства промислового сектора, транспортні компанії. Одним з чинників зростання продажів була стабільна присутність компанії на оптовому ринку зрідженого газу, залучення до співпраці як регіональних компаній, так і укладання терм-контракту на поставку газу з великим міжнародним гравцем.
Роздрібні продажі пального через АЗК виросли на 10%, при цьому продажі клієнтам програми лояльності збільшилися на 16%. Разом з цим покращилися якісні показники продажів: середній чек на пальне і споживання пального кожним клієнтом. Такі результати стали можливими завдяки реалізації цілого ряду маркетингових заходів, роботі з поліпшення сервісу та клієнтського досвіду.
«Ми реалізували комплекс заходів для зростання продажів у різних сегментах нашого бізнесу. А в нашій надійності як партнера переконалися як наші постійні клієнти, так і нові бізнес-партнери», - зазначила Світлана Бишова, генеральний директор компанії «Параллель».
________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua