За цей час клієнтами Publiciy Creating стали понад 500 компаній практично з усіх напрямків бізнесу - IT-ринок (десктопи, ноутбуки, комплектуючі, ПЗ, системна інтеграція, роздріб), будівельний ринок (будівельні та оздоблювальні матеріали, кондиціонування, вентиляція, сантехніка, опалення) , агробізнес (сільгосптехніка, виробництво сільгосппродукції), автомобільний ринок (автомобілі і автозапчастини), енергетика і промисловість (нафтопереробка, гідравліка, електротехніка, виробничі підприємства), медицина і фармацевтика (рецептурні і безрецептурні препарати, предмети особистої гігієни, медичні клініки та центри), ретейл (продуктовий і непродуктовий), фінанси (банки, страхові компанії), послуги (юридичні, рекрутингові, консалтингові), а також організатори виставок, недержавні, культурні та громадські організації.
Серед клієнтів Publicity Creating - українські виробники і закордонні представництва, інжинірингові компанії та мережі магазинів, оператори ринку В2С і В2В, локальні і міжнародні бренди, для яких за 20 років було здійснено 1500 проектів. В рамках комплексних проектів, проведено сотні заходів, піар-кампаній в ЗМІ, прес-конференцій та прес-турів, написано тисячі прес-релізів і статей. Це величезний досвід, якому нема аналогів на українському ринку.
Понад 70% клієнтів працювали з «Паблісіті Кріейтінг» більше 3 років, і при цьому багато хто з них 5, 7, 10 і навіть 15 років поспіль. Ці факти кажуть самі за себе.
Дуже багато компанія зробила для становлення і розвитку українського ринку PR, активно просуваючи Public Relations як окремий і самодостатній вид діяльності, стратегічно важливий для успішного розвитку компаній, підприємств і організацій, а також для розвитку цивілізованої конкуренції, зростання рівня поінформованості споживачів і громадськості, розвитку соціально відповідального бізнесу. З цією метою було проведено понад 20 масштабних, довгострокових проектів, наприклад, програма на радіо «Оксамитові війни», рейтинг піар-агентств «Золоте Зерно», конкурс для журналістів «ДієСлово», конкурс для студентів «PRобійник», «Українці: Великі, відомі й невідомі », аналітичний проект« Імідж регіонів ». Publicity Creating неодноразово виступала ініціатором і організатором досліджень PR-ринку, опитувань серед замовників, експертів, представників ЗМІ.
7 років поспіль силами Publicity Creating проводився PR-форум в рамках виставки REX, протягом 5-и років - День маркетингу в рамках виставки «Будівництво та Архітектура» (InterbudExpo) та інші заходи. Презентувалися нові технології і продукти, наприклад «Золоті PR-пакети» і «Чорно-білі PR-пакети». Також проводилися численні прес-заходи і круглі столи з обговорення актуальних проблем ринку та шляхів їх вирішення, навчальні семінари та тренінги, керівники агентства виступали на виставках, конференціях і форумах, перед різної аудиторією - від студентів до діл
ових кіл - як в Україні, так і за кордоном.
Підводячи підсумки 20 років діяльності, виникає питання - в чому полягає секрет успіху Publicity Creating на ринку і чим ця компанія відрізняється від інших?
Перш за все, відмінність полягає в унікальному поєднанні: системний і комплексний підхід з одного боку, інновації та гнучкість - з іншого. Чіткі алгоритми поєднуються тут з оперативністю, а нові продукти прекрасно доповнюють класичні перевірені методи. До того ж, робота агентства націлена на максимальне сприяння отриманню маркетингового результату для клієнта, тобто, на першому місці стоїть ефективність. Високий професіоналізм, помножений на невичерпну енергію - ось витоки міцних позицій компанії на ринку, яка давно відома як ключовий гравець ринку PR в Україні.
Сьогодні «Паблісіті Кріейтінг» продовжує працювати, використовуючи весь свій досвід, розробляючи стратегії, інформаційні моделі, програми лояльності, здійснюючи професійний консалтинг ТОП-менеджменту, інформуючи споживачів, ЗМІ і широку громадськість, проводячи заходи і прес-заходи, просуваючи компанії в Інтернет і соціальних мережах. Publicity Creating знаходить все нові і нові можливості просування клієнтів в складному сучасному світі.
Протягом 2018 року заплановано ряд проектів і заходів, приурочених до 20-річчя компанії.
* Фактично компанія почала свою діяльність в грудні 1997 року, але дата офіційної реєстрації - 21.01.1998 р, вона і стала офіційним днем народження агентства. Publicity Creating було першим українським (НЕ мережевим і не закордонним) PR-агентством в Україні.
-----------------
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua