29 серпня, м. Київ, вул. Липківського 1а, РК "Ультрамарин"
Ініціатором заходу виступає B2BМедіа-Група TradeMasterGroup, на рахунку якої більше 100 конференцій, для 12 000 учасників.
У конференції PrivateLabel за 11 років проведення взяли участь понад 3500 учасників, з таких компаній як: АТБ Маркет, Білла-Україна, Метро Кеш енд Кері Україна, Novus, Таврія В, Фоззі Груп, БРСМ-НАФТА, Велика Кишеня, Вересень плюс, ВОГ ритейл, Караван, Лоток, КОНТИНЕНТ, РОСТ, Єва, Економ плюс, Фуршет, Чудо Маркет, Еко-маркет, UPG, Белінтерпродукт (мережа Рубльовському), БелМаркетКомпаніі. Серед виробників і постачальників: Баядера Холдинг, Бюро вин, Бетта, Global Spirits, Snack Production, ДарПак, Диканька Млин, Житомирський маслозавод, ІДС, Компанія Май Україна, Молочний Альянс, Оліяр, Радехівський цукор, Річойл, Савсервіс Столиця, Сандора, Снек Експорт , З-Транс, Терра Фуд, Сквирський комбінат хлібопродуктів, УкрОлія, ДМК Таврія, Фабрика Здорово, Фабрика бакалійних продуктів, АВК Конфекшінері, Лакталіс Україна, Бест Альтернатива, ін.
Вперше в цьому році на одному майданчику зберуться керівники відділу закупівель з більш ніж 30 продуктових мереж України і ближнього зарубіжжя. Новітні тренди СТМ експертів України, СНД, Європи і США. Досвід операційних рішень в асортиментній політиці, маркетинговому просуванні, а також, трендів футурологів з розвитку ВТМ.
Спеціально проведені для конференції аналітичні дослідження ринку PrivateLabel від провідних світових експертів Kantar і GFK. Спікери конференції мають досвід роботи в таких компаніях як Johnson & Johnson, Unilever, Henkel, Брусничка, Coca-Cola, АТБ, Метро, Варус, GfK Ukraine, Fozzy Group, "Віталюр" (Білорусь), лінія магазинів «Єва» та ін. В рамках конференції вони поділяться досвідом розвитку PrivateLabel в Україні і закордонном.
Унікальними спецпроектами конференції є:
Галерея новинок PrivateLabel-2019, на якій, кожен учасник - виробник або рітейлер зможе подати зразки кращих проектів СТМ. Столи переговорів (формат мережа - постачальник). У столах переговорів TradeMasterGroup за 10 років взяли участь понад 100 роздрібних мереж і більше 500 постачальників України та зарубіжжя (Росія, Молдова, Білорусь, Казахстан, Польща, Грузія та ін.) Очікується національна премія PrivateLabel-2019 (бізнес-нагорода, що відзначає досягнення виробників і мереж в області розвитку ВТМ і взаємодії з ритейлерами і постачальниками).
А також, Урочиста вечеря, під час якої, буде нагородження дипломами за:
1. кращий проект Private Label,
2. внесок в розвиток товарної категорії,
3. динаміка розвитку ВТМ,
4. пізнаваність торгової марки,
5. інновація року,
6. найефективніша СТМ,
7. кращі умови співпраці.
Не пропустіть можливість взяти участь в конкурсі, оцінити рівень споживчої цінності в секторах В2В і В2С (подать заявку).
Спікери конференції:
Sebastian Witkowski (Польща), керівник відділу маркетингу в Центральній і Східній Європі в Johnson & Johnson, який виступить з темою: Чого очікувати: тенденції розвитку Private Label - міжнародна перспектива. Другим спікером представлена Sayyora Ayupova, яка має 15 років професійного досвіду в компаніях Procter & Gamblе, пізніше на позиції Commercial Sales Director, в компанії Coca-Cola Hellenic Bottling Company, Росія. Тема її доповіді: 150 років розвитку Private brands в США. Третій спікер конференції Марини Забарило, директора Consumer Panel & Services, GfK Ukraine. Ольга Капустян, керівник постійних та медіа досліджень компанії Kantar в Україні. Тема доповіді: Сучасний український споживач в цифрах. Hermann Sievers (Німеччина), партнер IPLC по Німеччині / Австрії, міжнародний консалтинг по PrivateLabel. Тема доповіді: Тенденції развитку Private Label в Західній Європі - історії успіху магазинів формату "дискаунтер" і супермаркетів. Як німецькі ритейлери справляються з проблемой знижок. Ірина Гарслян, директор стратегічного розвитку компанії Nielsen з темою: Особливості та тренди розвитку ВТМ в Україні і в Європі: Думка Покупця. Едуард Ахрамович, генеральний продюсер Art Nation Agency. Тема доповіді: Private Label з популярним персонажем або зіркою - шлях до серця сучасного покупця. А, також, Галина Ободец, директор департаменту ВТМ Лінії магазинів EVA і Вероніка Шляхова, керівник відділу «R & D» Лінії магазинів EVA з темою: Як зробити СТМ ціннішим: вплив упаковки на продукт і торгову марку. Інна Очеретна, генеральний директор ТОВ "Рабен Україна". Сергій Ліщук, партнер консалтингової компанії «Retail4you». Тема доповіді: Що чекає СТМ чи як збільшити маржу в два рази.
Партнерами конференції є: Трансформаційний Партнер - YouCoach, IT Партнер – Спілка автоматизаторів бізнесу, Партнер кофе-брейків - Trevi, Маркетинговий Партнер – Art Nation Agency. Партнёр конференции – Weckerlе
Видео PrivateLabel - 2018
Більш детальна інформація на сайті: www.TradeMaster.UA
Контакти для реєстрації: 067-828-22-59, pr1@trademaster.com.ua
___________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua