Цього року роздрібну мережу Київстар розвиватимуть саме в малих населених пунктах і віддалених житлових районах великих міст. Така стратегія продиктована рішенням бути ближче до своїх клієнтів і зробити сервіс доступнішим. У планах компанії до кінця 2020 року розширити мережу до 544 торговельних точок.
«Незважаючи на те, що пандемія змусила світ трохи загальмувати, ми все одно бачимо попит на сервісні послуги Київстар і бажання абонентів отримати персональну консультацію у наших фахівців. Ми відновили роботу всіх 500 магазинів. Кількість покупців і сервісних операцій зростають. У березні та квітні до магазинів Київстар, які працювали в особливому режимі, звернулося близько 645 000 абонентів, тоді як у травні та червні цей показник становив вже понад 700 000 відвідувачів. Ми впевнені в обраній нами стратегії та продовжимо динамічне розширення мережі фірмових магазинів», – розповіла керівниця дирекції роздрібних продажів Київстар Ольга Смисльонова.
Щороку до магазинів Київстар звертаються близько 14 млн абонентів, більшість з яких потребує саме консультації та сервісних послуг. Тільки в 2019 році послугу із заміни Sim на Usim надали близько 2,5 млн разів.
Окрім відкриття нових торговельних точок, компанія активно працює над диджиталізацією процесів і вдосконаленням візуального сприйняття магазину. На початку липня презентували оновлену форму для працівників магазину. Її розробив український бренд KOMASHNYA. У магазинах запроваджено аромамаркетинг. Київстар став першою мережею, яка реалізувала можливість отримати консультації за допомогою відеодзвінка в Instagram, а впродовж липня дарує цінні подарунки у разі купівлі смартфонів у межах програми «Магічна коробка настрою».
__________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua