За результатами аналізу звернень за період *, найбільше запитів - 55% від усіх звернень потенційних клієнтів - надійшло на комплексне просування. Це на 10% більше, ніж за підсумками 2018 року. Під комплексним просуванням маються на увазі програми тривалістю від 12 місяців, які охоплюють певний комплекс каналів і методів інформування, з метою просування компаній, брендів, продукції або послуг і досягнення репутаційних і маркетингових результатів.
«Результати підтверджують зростання інтересу до комплексного просування, яке необхідно компаніям
на різних етапах розвитку - від виходу нової ТМ на ринок до розширення частки ринку в новому сегменті або відкриття нового напряму діяльності, а також в разі репозиціонування, дистанціювання від конкурентів, аргументації ціни і т . д. Також клієнти все частіше пов'язують досягнення репутаційних цілей з маркетингом, прагнуть конвертувати PR в збільшення продажів та інші маркетингові результати», - зазначає Валерій Курейко, Директор Publicity Creating.
На другому місці за кількістю запитів - 23% - розробка і проведення PR кампаній в ЗМІ (серії новин, статей, заміток або інтерв'ю в онлайн та / або друкованих ЗМІ) .На третьому місці за кількістю звернень - 9% - PR-заходи і прес-заходи.
Тренінгами в галузі маркетингових і PR-комунікацій цікавилися 7% потенційних клієнтів, 4% цікавилися проведенням опитувань і досліджень в галузі PR (наприклад, PR-аудитом), 2% - веденням сторінок в соціальних мережах.
«Крім комплексних програм, основними інструментами просування в очах потенційних клієнтів залишаються PR-кампанії в ЗМІ та PR-заходи. При цьому, найчастіше ці інструменти задіють епізодично і без глибокого розуміння їх можливостей. Наприклад, разове розміщення однієї новини в 15 і більше різних Інтернет-ЗМІ не принесе якихось істотних стратегічних результатів. Компаніям треба більше приділяти уваги довгостроковому медіа-планування та знаходити баланс між різними каналами і формами подачі інформації для ЦА», - вважає Руслана Плис, Account Director Publicity Creating.
Що стосується PR-продуктів, то максимальна кількість звернень (51%) в 2019 році надійшла на розробку стратегічних продуктів (Інформаційна модель, PR-стратегія, PR-програма, Комунікаційний Медіа-план, Програма лояльності, Антикризова програма, Легенда бренду, та інші ). На другому місці (понад 40%) - текстові матеріали: статті, новини, прес-релізи, замітки, а також іміджеві тексти для корпоративних сайтів.
«Створення якісних піар-матеріалів залишається проблемою для компаній, що не дивно - досвідчених копірайтерів і піар-фахівців, які в змозі написати хоча б 10 різних статей про одну подію, продукт або компанію, на ринку дуже мало. Тут важливі навички не стільки журналіста або копірайтера, скільки піарника, оскільки потрібно розробити інформаційну модель і закласти в кожен матеріал певні смисли, причому різні для різних аудиторій. Це можуть зробити тільки в професійних піар-агентствах », - зазначає Руслана Плис.
* Було проаналізовано 137 якісних ліди, що надійшли в компанію по різних каналах за період січень-вересень 2019 р. Порівняно з 2018 роком, загальна кількість звернень збільшилася на 7%, і при цьому кількість якісних лідів збільшилася на 3,8%.
-----------------
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua